Jag har sakta deffat från 75-65 kg. Sedan slutet av sista november började jag att sakta dra ner på intaget och försöka förbättra kosten. (minskade på kolhydrater framförallt) Nu en tid längre än jag förväntade mig pga lite slarv och en o annan skräp vecka är jag där. 65 kilo var målet och få rutor inför sommaren. Målet är att bli lika lean och få en kropp på samma nivå som skådisen Cam gigandets. Vet att många discobyggare på forumet snackar om han nu och ni förmodligen är jävligt trötta men hoppas att ni kan se över det en sista gång haha.
Nu när jag väger 65 kg måste jag säga att jag fortfarande är lite besviken

. Jag tycker att jag fortfarande är en bra bit ifrån Cam. Jag har fått bra mycket bättre resultat på kroppen men mina armar är inte i närheten =(
Här är jag
Här är Cam.
Heh ser ut som jag spänner magen med armen på bild 3 men bilderna är ärliga haha

Däremot visar den klart o tydligt problemet jag nämnde om armarna. Mina axlar är jag nöjd med. de tycker jag är bättre på riktigt än på bilderna men mina armar är precis sådär. speciellt den vänstra där som är värre än höger. =/.
Tror ni jag skulle se närmare ut mitt mål om jag bränner bort 2-3 kilo till? (2-3 kilo kanske låter lite att fråga om men det är riktigt jobbigt nu ^^) Jag har funderat mkt över hur jag skulle se ut på 60kg. Skulle gissa på att cam har nån % lägre BF än jag och säkert något mer muskler. Jag har dock hört att när det gäller lean look så visar sig de riktiga resultaten först efter att man legat på sin optimala vikt ett längre tag. (ca 2 månader i samband med fortsatt träning.) stämmer detta?
Det känns som jag är lite fast. öka i muskler tar tid och inte utan att bygga på en del fett under bulk. Jag kommer inte hinna till sommaren då jag vill se lean ut.
Så vad tycks, skulle jag komma närmare målet om jag brände lite till? Bör jag kanske bara träna armar nu (eftersom de ligger efter) xD eller tror ni det blir bättre om jag ger mig med vikt minskningen nu och bara fortsätter att träna på.