Tänkte lägga upp lite bilder på hur jag ser ut för o få lite tips på hur jag ska deffa, men tänkte jag kan väl lika gärna starta en journal här!
Kort om mig;
Tränat sen var jag var ~16 men började träna någorlunda seriöst först vid 19 års ålder och ännu seriösare sedan dess. Haft två perioder med stora losses (utomlandsresa samt mycket krök vid 2x tillfällen).
Ser mig själv som ganska seriös för tillfället, med undantag för att festa 1gång varje/varannan vecka. Kör lite olika men rent generellt kan man säga att jag kör en
4split.
Har delvis chicken legs vilket jag är medveten om, samt att jag är någorlunda framåtroterad, så har försökt fokusera mycket på övningar för att kompensera för det, är mycket nöjd över utvecklingen av mina rear delts det senaste halvåret, börjar ploppa fram ordentligt! Har allmänt rätt god kunskap om träning, men tycker fan att för varje vecka lär man sig någonting nytt om sin kropp/träning!
Kört på riktigt bra sen Aug 2014 till nu, Mars 2015.
Stats nu: (alla är PB från senaste månaden i princip)
Deadlift: 135x1 (inte helt clean) annars 5x130
Squats: 100x5 (Börjar ta sig. Deadliftsen har verkligen fått upp mig här, nu är det dock omvänt, kör främst squats för att öka i marken! (favoriten!!)

)
Bänkpress: 75x1 (Går riktigt segt framåt tyvärr, känns som hantelpress mm ger mig mer)
Militärpress: 50x2 (brukar oftast köra på 40kg dock, precis återhämtat mig från en smärre axelskada)
Uppskattar alla kritik/respons, är här för att få feedback på min utveckling och lösa eventuella problem mm, så tveka inte att kommentera på fysiken eller träningsschema osv. Ska försöka lägga upp videos då och då för att visa formen på övningar. Gjorde en 135x1 i marklyft, har video på den, var inte bästa lyftet men fick iallafall upp den, ska försöka få upp den här också.
Ligger just nu på 82kg och 187cm; lite bilder på dagsformen 8 mars:
Rygg 1:

Rygg 2:

Bröst :