Tja! Den senaste tiden har jag gått runt och haft ett litet sug att starta en ny journal. Så idag, dagen till ära, gör jag det.
Flyttade nyligen ner till Malmö för att plugga praktisk film. Delar lägenhet med mini me här på forumet och träningen sker på Kockums fritid nere vid västra hamnen.
Ålder: 20 (88:a)
Längd: 180 cm
Vikt: 80 kg
PB:
Bänk: 105 kg(Januari 2008)
Chins: 12 (längesen)
Dips: 17 (nyligen

)
Var som starkast i januari 2008, var då något fetare och hade lite mer muskler än i nuläget. Sen följde 11 månaders värnplikt och det här året har kantats av långa semestrar, festivaler, sjukdomar och annat som har stått i vägen. Har i år inte presterat något vettigt på gymmet. Jag hoppas på en nystart nu i Malmö och att jag kan komma tillbaks till forna vikter. Och se bättre ut än någonsin.
Har kört helkropp väldigt länge men har nyligen bytt till en split. Såhär ser den ut:
Dag 1: Bröst, biceps
Dag 2: Axlar, mage
Dag 3: Vila
Dag 4: Rygg, triceps
Dag 5: Vila
Dag 6: Vila
och sen om igen. Jag kör inte ben för att 1: Jag tycker det är tråkigt 2: jag vill inte har större ben. Det som ger mig ångest med att inte köra ben är obalansen i kroppen och alla muskelfibrer som jag går miste om. Har ett litet vad med mini me och om han uppfyller det kommer jag att börja träna ben dock
Nu kommer lite bilder! Yippie!