Hej alla!
Jag heter Victor Sanchez Grahm aka
grahmen.
Jag är en helt vanlig stockholmskille på snart 19 år.
Jag har tränat på gymmet till och från sedan hösten 2008.
Kort om mig själv:
Längd: 175cm
Vikt: 67kg
Ålder 18 år – 901207
Bakgrund:
Jag har enda sen barnsben aktivit utövat en eller flera idrotter. När mitt liv som aktiv idrottare började var jag 4 år gammal och det var som för så många andra fotboll som stod på menyn. Jag spelade och tränade fotboll och innebandy fram till 16 års ålder då jag helt enkelt fann andra saker som jag tyckte var roligare för tillfället. En av dessa saker var datorn. Jag började dra mig mer och mer ifrån att vara ute om kvällarna och spendera tid med mina kompisar utan istället så satt jag placerad som en robot framför dumburken. Eftersom jag under så pass många är tränade och höll igång så blev tiden framför datorn ödesstigen. Jag tappade muskler och gainade fett.
Nu senast förra hösten vägde jag som mest 76kg fördelat på ca 172cm. Jag vet inte riktigt varför jag bestämde mig för att börja träna men jag tror att det som fick mig att inse att såhär kan jag inte ha det längre var när jag såg en bild på mig vid 15 års ålder. Detta var precis innan jag sakta började gå upp i vikt och jag verkligen såg hur bra jag såg ut och hur pass snygg kropp jag faktiskt hade.
Nu sitter jag här, 18 år gammal, 10 kilo lättare och förhoppningsvis många år visare.
Mål:
Efter att ha tränat till och från i ungefär 1 år nu så har jag bestämt mig att nej nu jävlar ska jag skaffa mig den där kroppen jag alltid velat ha. Först var det bara tänkt att jag skulle gå ner i vikt för att själv må och se lite bättre ut. Men efter den gångna tiden på gymmet så har jag bestämt mig för att inte sluta när det går så pass bra som det faktiskt har gått utan nu ska jag fanimej bygga mina drömmars kropp. Jag har alltid sagt att 75kg pure muscles vore en bra vikt för mig då jag inte vill bli överdrivet stor, men när jag tänker efter så är det som sagt inte på vågen jag vill se bra ut, det är i spegeln!
Mitt träningsschema just nu:
Måndag: Axlar & Triceps
Tisdag: Rygg & Ben
Onsdag: Bröst & Biceps
Torsdag: Axlar & Underarmar
Fredag: Rygg & Mage
Lördag: Vilodag
Söndag: Vilodag ev konditionspass
Kosttillskott jag använder mig av:
Whey-80 Protein
EAA
Förhoppningsvis så lyckas jag hålla journalen bra uppdaterad. Jag skall försöka suga tag i en kamera så jag kan ta lite fina bilder på min (vackra) kropp. Hoppas ni som följer journalen får en rolig läsning!
Mvh Victor!