Nja, om man ska vara exakt så fick jag behålla rekordet i ett dygn och 8 timmar +- någon timme. Men det känns som att det kvittar med exakta antalet timmar.
Det som däremot är av större betydelse är att jag är synnerligen motiverad att ta tillbaka det där rekordet på bänk-SM i Borlänge (som för övrigt blir min sista tävling) och helt ärligt skulle jag bli förvånad om jag inte fixar det.
Det som däremot är av större betydelse är att jag är synnerligen motiverad att ta tillbaka det där rekordet på bänk-SM i Borlänge (som för övrigt blir min sista tävling) och helt ärligt skulle jag bli förvånad om jag inte fixar det.
Grymt skön inställning! Dock synd att det ska behöva bli din sista tävling.
Nja, om man ska vara exakt så fick jag behålla rekordet i ett dygn och 8 timmar +- någon timme. Men det känns som att det kvittar med exakta antalet timmar.
Ah. Jag tänkte fel på tidsskillnad och tävlingstiderna där.
Jag tänker ta ungefär en tredjedel av vad Hirvis tar på bänk-SM.. Problemet är att jag förmodligen tävlar innan honom, så vi får säga att han ska ta minst tre gånger så mkt som jag.
Synd Att Hirvis Ska LÄgga Av...killen Är Ju En SÅn Otrolig BÄnkare ..
Det Skall Bli Intressant Och Se I BorlÄnge Vad Mycket Han Kan HÖja Rekordet Med.... Lycka Till "the Lord Of Bench"