Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kosttillskott

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-06-29, 15:39   #1
jonte85
Registered User

jonte85s avatar

Reg.datum: Jul 2006
Ska jag använda alla dessa kosttillskott

Hej! Har gymmat ca 1½ år nu lite från och till och fick lite kosttillskott när jag fyllde år, så nu har jag dessa, maximuscle cyclone, beta-alanin, kre-alkalyn plus då gainer. Hur tycker ni jag ska inta dessa tillskott på bästa sätt, ska jag använda alla dem eller?
jonte85 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-06-29, 16:08   #2
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85 Visa inlägg
Hej! Har gymmat ca 1½ år nu lite från och till och fick lite kosttillskott när jag fyllde år, så nu har jag dessa, maximuscle cyclone, beta-alanin, kre-alkalyn plus då gainer. Hur tycker ni jag ska inta dessa tillskott på bästa sätt, ska jag använda alla dem eller?
använd sökfunktionen och sök lite om varje kosttillskott och läs vad de kan ge för fördelar och nackdelar; och avgör själv om du vill använda dem eller inte?
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-06-29, 21:00   #3
kalle_banan
Aegd

kalle_banans avatar

Reg.datum: May 2004
Och om du väljer att använda nått så är mitt smakråd att lägga till en i taget av dom energi/styrkegivande så du vet vad som gör vad. Lägg till en per månad tills du är nöjd, då har du tid att känna igen effekten och möjlighet att justera dosen om det krävs.
kalle_banan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-07-02, 17:47   #4
jaosef
Registered User

jaosefs avatar

Reg.datum: May 2008
Citat:
Ursprungligen postat av kalle_banan Visa inlägg
Och om du väljer att använda nått så är mitt smakråd att lägga till en i taget av dom energi/styrkegivande så du vet vad som gör vad. Lägg till en per månad tills du är nöjd, då har du tid att känna igen effekten och möjlighet att justera dosen om det krävs.
Jag tycker att din metod låter farlig. Kan rekommendera att du känner efter VAD du tycker fattas, eller vad du känner är fel. Är du trött och slö, börja med att lägga på en sovtimma per natt, innan du köper massa tillskott för det.
skog, smuts & träning

-
jaosef är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:51.