2007-11-14, 14:16
|
|
Banned
Reg.datum: Dec 2006
|
Hur bra är du jämfört med dina kompisar?
I jämförelse med de personer du känner - hur tungt & seriöst tränar du?
Är du en slacker som bara glider omkring eller är du en missförstådd elit-kroppsbyggare? Hur ärlig är du emot dig själv?
|
|
|
2007-11-14, 14:17
|
|
Banned
|
Trådskaparen får väl börja & då säga att jag är nog en av de mer seriösa, men långtifrån den med bäst resultat. Jag gör alltså nåt verkligen fel tyvärr.
|
|
|
2007-11-14, 14:19
|
|
Regustered Abuser
Reg.datum: Apr 2006
|
Långt mest seriöst, av mina tränande vänner dricker jag lite mer en genomsnitt, missar mer pass i genomsnitt. Kan gå en vecka innan jag tränar igen. Gör ändå likvärdiga resultat. Dom flesta tycker jag tränar konstigt också.
|
Konventionell styrketräning
|
|
|
2007-11-14, 14:21
|
|
Banned
|
Citat:
Ursprungligen postat av regus
Långt mest seriöst, av mina tränande vänner dricker jag lite mer en genomsnitt, missar mer pass i genomsnitt. Kan gå en vecka innan jag tränar igen. Gör ändå likvärdiga resultat. Dom flesta tycker jag tränar konstigt också.
|
Jag vet att man eg inte ska kommentera direkt som på en chatt, men jag kan inte låta bli. Du är alltså typen som man kan irritera ihjäl sig på
Avundsjukan har talat.
|
|
|
2007-11-14, 14:23
|
|
Svensk mästarinna 2011.
Reg.datum: Sep 2003
|
Eftersom i princip alla de jag räknar till vänner tränar seriöst får jag nog erkänna att jag troligen tränar mesigare än de flesta av dem. Räknar jag in bekanta och annat löst folk ligger jag klart över genomsnittet dock.
Jag borde skaffa fler slackerkompisar för att få känna mig duktig.
|
|
|
2007-11-14, 14:24
|
|
Regustered Abuser
Reg.datum: Apr 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av dumstrut
Jag vet att man eg inte ska kommentera direkt som på en chatt, men jag kan inte låta bli. Du är alltså typen som man kan irritera ihjäl sig på
Avundsjukan har talat.
|
Det är inte så att jag är en onsdagfredaglördags-suput, äter skit osv. Saken är väl att dom inte heller är så bra (med kost, träning, fysikmässigt osv) bara att jag är snäppet sämre.
Sen tränar jag på ett mer förlåtande/vettigt(?) sätt, mer eller mindre helkropp. Så det gör inte allt för mycket om jag skulle missa ett pass hit eller dit.
Eller så är det att jag använde knäböj och marklyft, vilket dom inte gör
|
Konventionell styrketräning
|
|
|
2007-11-14, 14:25
|
|
Banned
|
Citat:
Ursprungligen postat av mini
Eftersom i princip alla de jag räknar till vänner tränar seriöst får jag nog erkänna att jag troligen tränar mesigare än de flesta av dem. Räknar jag in bekanta och annat löst folk ligger jag klart över genomsnittet dock.
Jag borde skaffa fler slackerkompisar för att få känna mig duktig.
|
Hur skulle du ställa dina resultat i paritet med kompisarna då?
|
|
|
2007-11-14, 14:27
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Jag är den överlägset mest seriösa, i den meningen att jag är mest kontinuerlig i min träning. De senaste sju åren har jag bara haft uppehåll en månad p.g.a. medicinska problem. Mina polare är periodare. Jag är mera vältränad, grövre, hårdare och starkare än dem också, men skulle de få för sig att sluta fjanta runt så skulle åtminstone en av dem gå om mig på nolltid.
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2007-11-14, 14:28
|
|
Mannen, myten, legenden!
|
Mina kompisar och jag håller en jämn nivå.
|
|
|
2007-11-14, 14:28
|
|
Fulstygg
Reg.datum: Jun 2004
|
Känner inte så många som faktiskt tränar hårt, och även fast jag ofta slarvar med min träning så känner jag ingen i min ålder som tränar hårdare och mer resultatinriktat. Det är inte svårt att vara bättre än folk som knappt tränar
|
|
|
2007-11-14, 14:30
|
|
Svensk mästarinna 2011.
|
Citat:
Ursprungligen postat av dumstrut
Hur skulle du ställa dina resultat i paritet med kompisarna då?
|
Svårt att jämföra. Vi har olika bakgrund, lite olika träningsmetoder och i vissa fall olika mål. Mina resultat går ju bara att jämföra med mina tidigare resultat och mina uppställda mål.
|
|
|
2007-11-14, 14:32
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av hultman
Känner inte så många som faktiskt tränar hårt, och även fast jag ofta slarvar med min träning så känner jag ingen i min ålder som tränar hårdare och mer resultatinriktat. Det är inte svårt att vara bättre än folk som knappt tränar 
|
+1
har väldigt få i min kompiskrets som tränar. så ja - jag är helt klart bäst.
|
2007-11-14, 14:32
|
|
Starkare
Reg.datum: Jan 2007
|
De kompisar jag umgås mest med tränar inte alls. Lite kondition ibland för att hålla sig i form men egentligen inte särskilt mycket.
Sedan har jag min tvillingsyster som vill bli marathonlöperska.. Ja, hon är seriösare än vad jag är, men vi sysslar väl i princip med olika typer av träning.
|
|
|
2007-11-14, 14:34
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2003
|
Jag har slackerkompisar och en kompis som sagt att han skall börja gymma i ett år nu. Han har alltid 3 t-shirts och en tröja på sig. HAHA.
|
2007-11-14, 14:35
|
|
Banned
|
Orsaken till att jag frågar är att här diskuteras ju ofta olika sätt att träna på, olika metoder, antal set & javafan bla bal.
Men sen i verkligheten sker liskom orättvisorna, som att en som inte tränar så noga, freestylar & fånar sig växer mer än en själv. Då blir man ju sur!
Finns det nån som känner igen sig?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:05.
|

|