Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-10-12, 22:17   #1
nr16
Banned User

Reg.datum: Oct 2006
Liechtenstenstain - Sverige (EM-Kval)

3 enkla poäng, javisst. Sverige kommer vinna hur vi än spelar men jag vill ändå se att Sverige tar tag i spelet direkt vilket dom inte gjorde på Ullevi. Sen vill jag att Lagerbäck skiter i att ha tråk-Linderoth (sjukt viktig mot större nationer) på mitten, där kan Kim OCH anders spela samtidigt med Chippen o Larsson på varsin kant. Detta ska enligt min mening också testas mot Nordirland så att vi inte blir utspelade som i Belgrad (eller var det nu var matchen spelades)

Så här vill jag att Sverige ställer upp vilket inte Lars kommer gå med på men ändå

-------------- Isaksson
Concha - Hansson - Mastrovich - Edman
---Larsson - Kim - Anders - Chippen
-----------Elmander - Allbäck

Larsson är då Sebastian Larsson som borde få chansen mot kvalets sämsta lag, Liechtenstenstain så han kan få en bra start på landslagskarriären.

Vad tror ni om matchen? Hur ska Sverige spela osv osv

Streamlänkar kommer i morron. matchen börjar 19.00 (eller säningen börjar då) på tv3.
nr16 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-12, 23:29   #2
KniveN
Registered Abuser

KniveNs avatar

Reg.datum: Jul 2002
Säker på Isaksson? Får ju inte spela nåt om han inte lirar ofta i b-laget.
KniveN är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-12, 23:35   #3
egge
Det var en gång en tråd-master!

egges avatar

Reg.datum: Jun 2005
Hade missat att det var imorgon ju, tur att du påminde mig.

Skulle nog tro att Shaaban får stå igen, han har skött sig utmärkt de senaste matcherna tycker jag så det förtjänar han.

Fanns aldrig i kravspecifikationen att livet skulle vara rättvist. Försent att koda om allting nu så vi får fortsätta simulationen. Kanske kan vi patcha? - stridis
egge är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-13, 13:02   #4
egge

egges avatar

Så ser den ut.

Citat:
Ursprungligen postat av AB
Sveriges startelva i kväll:

Andreas Isaksson

-----------------------------------

Matías Concha

Daniel Majstorovic

Petter Hansson

Erik Edman

------------------------------------

Tobias Linderoth

Fredrik Ljungberg

Anders Svensson

Christian Wilhelmsson

------------------------------------

Johan Elmander

Marcus Allbäck

Fanns aldrig i kravspecifikationen att livet skulle vara rättvist. Försent att koda om allting nu så vi får fortsätta simulationen. Kanske kan vi patcha? - stridis
Gammal 2007-10-13, 13:33   #5
jakkan
Registered User

jakkans avatar

Reg.datum: Dec 2004
Det var väl själva fan vad Lagerbäck ska köra på gamla meriter, chippen? Han är ju inte ens ordinarie i Bolton Anders Svensson har gjort ett frisparksmål, thats it. Förstår inte hur gubben tänker ibland.
Gammal 2007-10-13, 13:48   #6
panzerpig
Registered ulcer

panzerpigs avatar

Reg.datum: Jul 2007
Citat:
Ursprungligen postat av jakkan Visa inlägg
Det var väl själva fan vad Lagerbäck ska köra på gamla meriter, chippen? Han är ju inte ens ordinarie i Bolton Anders Svensson har gjort ett frisparksmål, thats it. Förstår inte hur gubben tänker ibland.
är det inte så han alltid gör, tyvärr?
Gammal 2007-10-13, 13:51   #7
nr16
Banned User

Jakkan, hmmm chippen har varit bra dom senaste landskamperna och Anders Svensson kan man bara sucka över.

Tråkigt som fan att Lagerbäck inte låter sebastian larsson få spela. Tycket om honom redan när man såg han i gonners och vad man läst så har det gått bra för han i Birmingham också...Men han lär komma in istället för ljungberg som är småskadad och spelar på sprutor....

Lite stream då:

http://rojadirecta.com/ skrolla ner till 19.00 så står där Liechtenstenstain - Sverige och klicka på matchen. Men först så måste man ha laddat ner detta program: http://myp2p.eu/Programs/Sopcast.htm ladda ner på mirror 2.

Om inte detta funkar så gå in på http://4.livefooty.doctor-serv.com/s...in_Sweden.html och gör bara som där står.

Funkar inget av detta så när matchstart närmar sig så gå in på http://www.svenskafans.com/fotboll/landslaget/forum.asp för där kommer det nog diskuteras stream. Mycket möjligt att jag hittar fler länkar och isåfall kommer jag länka till omd här!
Gammal 2007-10-13, 13:54   #8
egge

egges avatar

Matchen går på 3an va?

Gammal 2007-10-13, 14:05   #9
nr16
Banned User

www.tvmatchen.se och fråga aldrig den frågan igen

För att inte va dryg: Ja det gör den ^^
Gammal 2007-10-13, 14:33   #10
Fatalist
TränaSäljaLiggaSpela

Fatalists avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av nr16 Visa inlägg
Jakkan, hmmm chippen har varit bra dom senaste landskamperna och Anders Svensson kan man bara sucka över.

Tråkigt som fan att Lagerbäck inte låter sebastian larsson få spela. Tycket om honom redan när man såg han i gonners och vad man läst så har det gått bra för han i Birmingham också...Men han lär komma in istället för ljungberg som är småskadad och spelar på sprutor....

Lite stream då:

http://rojadirecta.com/ skrolla ner till 19.00 så står där Liechtenstenstain - Sverige och klicka på matchen. Men först så måste man ha laddat ner detta program: http://myp2p.eu/Programs/Sopcast.htm ladda ner på mirror 2.

Om inte detta funkar så gå in på http://4.livefooty.doctor-serv.com/s...in_Sweden.html och gör bara som där står.

Funkar inget av detta så när matchstart närmar sig så gå in på http://www.svenskafans.com/fotboll/landslaget/forum.asp för där kommer det nog diskuteras stream. Mycket möjligt att jag hittar fler länkar och isåfall kommer jag länka till omd här!
Verkar inte vara kompatibelt med Firefox. IE funkar det med, får bli det.
Fatalist är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-13, 14:38   #11
petah
Starlight Destroyer

petahs avatar

Reg.datum: Apr 2006
Citat:
Ursprungligen postat av jakkan Visa inlägg
jag har aldrig gillat hur han tänker heller.
petah är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-13, 14:48   #12
Manta
Hey, Hey, My, My

Mantas avatar

Reg.datum: Dec 2003
Alltså Lagerbäck tänker fan i mig inte längre än näsan räcker ibland. Tycker att han totalt saknar en framtidsvision, annars hade Kim varit en given spelare i laget för länge sedan t ex.

Att ställa upp en startelva med en genomsnittsålder på 29(!) år mot ett skitlag som Liechtenstein där våran MÅLVAKT är yngsta spelaren är enligt mig fullkomligt idiotiskt och då är jag fan i mig snäll.
Gammal 2007-10-13, 16:02   #13
nr16
Banned User

Tycker nog att ni ska sluta kasta skit mot Lagerbäck. Han har gjort Sverige till VÄRDENS SÄKRASTE KVALLAG! Att vi sen inte lyckas i mästerskapen är för att vi har för få stjärnor, så enkelt är det. På förhand tycker jag aldrig om hur Lagerbäck ställer upp men han bevisar gång på gång på gång att han gör rätt!
Gammal 2007-10-13, 16:04   #14
nr16
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av Fatalist Visa inlägg
Verkar inte vara kompatibelt med Firefox. IE funkar det med, får bli det.
Tror att det kan bero på att säningen inte börjar 2.5 timmar före match, men för att va på den säkra sidan är det nog bäst att använda IE
Gammal 2007-10-13, 16:16   #15
Fatalist
TränaSäljaLiggaSpela

Fatalists avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av nr16 Visa inlägg
Tror att det kan bero på att säningen inte börjar 2.5 timmar före match, men för att va på den säkra sidan är det nog bäst att använda IE
Du missförstår, med firefox får jag en varningsruta som säger att jag inte har det nödvändiga pluginet, även om det är med på min lista över Active-X-plugin i firefox. Precis som du säger blir det det säkra kortet istället!
Fatalist är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:16.