Hittils har dagen sett ut så här:
Frukost: En tallrik med havregrynsgröt och lite russin. En fullkornsmacka med lite ost (hittade ingen skinka eller något vettigt). Ett glas apelsinjuice.
Efter träningen tog jag lite kosttillskott med lite protein och kolhydrater, mer för återhämtning.
Lunch: Åkte till skolan och käkade en tallrik med pyttipanna, lite grönsaker och ett glas juice, som jag nu i efterhand kommer på att jag skulle bytt ut till mjölk.
Mellanmål: Kom hem och åt två fullkornssmörgåsar med ägg, lite majonäs (stavning?) och en kopp kaffe.
I kväll tänker jag inte bry mig om kosten, har sagt till mig själv att fredagskvällar är heliga och att jag får äta vad jag vill då familjen ofta beställer hem något eller lagar till något gott.
Men hur ser det ut hittils om man ser till frukost, mellanmål och lunch?
Kommer de dagar det inte är fredag att äta rejäl middag som antagligen innehåller kyckling, fisk eller något kött med potatis, pasta eller ris. Trycker i mig lite grönsaker till det också. Ska även se till att äta något senare på kvällen. Kan jag få tips till vad jag ska äta där? Kanske lättkesella med lite fun-light? Kanske någon smörgås (blir less på alla smörgåsar bara).
Men hur ser en dag som denna ut? Lägga till mer mat?
Just precis idag tog även kosttillskottet slut

Måste därför ha nytt och undrar vad ni kan rekomendera. Käkar kreatin just nu också. Ska jag ha proteintillskott eller bara någon återhämtning?