Har legat på lata sidan nu ett väldans bra tag, men tänkte köra igång med seriös träning nu. Beachen är inte så långt borta, så de börjar nu bli dags att sätta igång!
Info:
184 cm lång
80 kg
Mål med träningen:
Jag är redan nu ganska så välbyggd, men vill ha lite mer muskler. Fast samtidigt vill jag inte bli stor, jag vill bli mer definerad och förlora lite runt midjan och framhäva mer magmuskler än bara 2 st. En lite mer "V-formad" kropp vill jag ha också.
Jag har tänkt att träna på gym ca 3-4 gånger i veckan. Simma kanske 2 gånger. Och så har jag lite basic saker hemma som jag ska träna på någon gång i veckan!
Jag skulle då vilja testa att köpa lite tillskott till träningen som effektiviserar den. Har funderat på Whey 80 och på Kreatin.
Mina frågor är då: Är jag ute på rätt väg? Eller är det något annat ja borde köra på? Har någon lite tips att dela ut?
Jag försöker också hålla ner på kollisarna och äta mer protein. Fast jag äter tillräckligt med kollisar för att orka med mina kommande pass. Hur mycket ska dagsintaget av kolhydrater vara för en person som mig, med tanke på mina mål?