Jag har nyss köpt ett års kort på spinningen äntligen. Jag älskar den formen av träning då jag får trampa utavn Helv...te och verkligen köra slut på mig själv . Hög musik o mycket pepp och svett

!!
Men eftersom att spinningen är ofta vid 18 eller 19 tiden tycker jag det är svårt att få ihop maten korrekt
Det blri ju lixom ingen ordentlig middag? Hur ska jag göra för att på bästa sätt få i mig maten på dessa tider o hur mycket osv? Kan beskriva hur jag käkar nu tex men de känns lite halv konstigt
Går upp 5 går ca 30 min med hunden.
-Kl 8,30 käkar vi frukost på jobbet. Blir ofta fullkornsmacka med leverpastejj, eller lättfil med bran flakes och nötter.
-Frukt vid 10,30
-lunch kl 1245 . Då blir de ofta rester från gårdagen eller en nutrilett bar, eller bara havregryns gröt. har lite bråttom på lunchen då jag är hemma o rastar hunden på dessa 40 min satt ja måste hinna äta nåt snabbt o enkelt men inte för tungt!
kl 16 slutar jag, då brukar jag äta kanske pasta,ris,bulgur eller quinoa . Till de keso och antingen tonfisk,kyckling eller fisk. Bönor så som kidney osv samt sallad. En röra med andra ord. Men bara lite grann eftersom jag inte vill bli för mätt innan träningen kl 18 eller 19!!!
sen träning då jag trampar skiten ur mig
efter tar jag en protein shake och lite frukt och en näve nötter

för då är klockan så pass mycket att jag inte vill äta en måltid? Kl är då oftast över 8 när jag är hemma från träningen.
Hur ska jag göra för att få ett bra mat shema`?? Jag tränar ca 5-6 dagar i veckan .. spinning kanske 4-5 sen kör jag styrketräning då och då. Men ofta på kvällen som sagt. och de blir så svårt att få ihop ett vettigt mat shema med dessa sena tider känns det som??? Hur gör ni? Kan ni hjälpa mig o äta på bra tider utan att bli för mätt innan träningen ????
Mvh Linusen