Japp nu vare dags för en journal.
Här kommer jag redovisa alla styrkepass (eller dom jag pallar skriva ner)
Jag är 18 år och väger 78 kg och bulkar så hårt jag kan, deff kommer inte att hända så länge jag inte blir fet.... jag skulle nog inte klara massa diettramserier.
jag kör såklart enligt MAX-OT vilket jag gjort sedan ungefär två månader tillbaka och det ger minsann resultat.

innan dess har jag tränat ganska seriöst i kanske ett halvår och vanligt ett år innan dess.
jag tar bort och lägger till regler som jag tycker passar vilket man inte ska göra men det skiter jag i det är fullkomligt omöjligt att under ett träningspass hålla sig inom 40 minuter.
tips, råd, synpunkter på passen etc. mottags med öppna armar.
första passet: Ben. (typ 5:e benpasset ngnsin)
uppvärma hela kroppen; 3 minuter jogging. (måste komma igång med konditionsträningen igen blev sjukt trött efter bara 3 min när jag i vanliga fall springer 5 min och innan det 10.)
Uppvärmningsset i bensparkmaskin 20 kg x 20 reps
Knäböj
20 kg / 30
40 kg / 15
70 kg / 6 6 6
Benpress
70 kg / 15
120 kg / 6 6 6
Utfall i smithmaskin
40 kg / 12 12 (6 med varje ben) aaa detta var ju sorgligt... ngt kändes verkligen fel hade inte läst hur man utför den så det blev lite fel

ska kolla till nästa benpass
Liggande bencurlmaskin
40 kg / 7 hade kunnat göra mera reps men maskinerna känns fullständigt meningslösa så jag gick över till vader.
Sittande vadmaskin
15 kg /typ 50
25 kg / 12 12 något känns fel med vadträningen måste kolla hur man utför skiten.
45 graders vadpress i benpressmaskin
70 kg / 12 12 även här blev allt fel
aaa knäböjen och benpressen kändes riktigt nice! trots att jag är 100 % säker på att jag inte utförde utfallen ordentligt och rätt kändes den också.
kunde knappt gå upp för trappan sen.