2006-09-23, 12:05
|
|
Banned
Reg.datum: Jul 2002
|
Annonssida?
Någon som vet någon annonsida där man kan söka arbeten? Jag vill alltså att folk ska anlita min arbetskraft.
|
|
|
2006-09-23, 12:06
|
|
Overallsegrare på Alströmertrofén
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av gladiatorerna1
Någon som vet någon annonsida där man kan söka arbeten? Jag vill alltså att folk ska anlita min arbetskraft.
|
http://www.platsbanken.se
arbetsförmedlingens egna.
|
2006-09-23, 12:11
|
|
Banned
|
Citat:
Ursprungligen postat av Feeble
|
Jag menade inte ams. Jag vet att det ska finnas en jätte bra sida. Jag fick reda på det för länge sedan, men jag minns ej namnet.
|
|
|
2006-09-23, 12:12
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2006
|
monster.se?
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
|
|
|
|
2006-09-23, 12:12
|
|
Ich bin Bananatastic!
Reg.datum: Jan 2004
|
Jag fick precis någon reklam om ett bemanningsföretak eller liknande:
academicwork.se
Jag har ingen anaing om det är bra eller ej.
|
|
|
2006-09-23, 12:13
|
|
Banned
|
Citat:
Ursprungligen postat av Zakath
Jag fick precis någon reklam om ett bemanningsföretak eller liknande:
academicwork.se
Jag har ingen anaing om det är bra eller ej.
|
okej,tack. jag går in och kollar nu.
|
|
|
2006-09-23, 12:14
|
|
Banned
|
Citat:
Ursprungligen postat av Empe
monster.se?
|
Tack!
|
|
|
2006-09-23, 12:17
|
|
Mjäll & SL
Reg.datum: Mar 2003
|
Manpower har nåt liknande också.
|
|
|
2006-09-23, 12:21
|
|
Banned
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Manpower har nåt liknande också.
|
Jag hade helst velat annonsera i DN men det kostar 375 kr om jag minns rätt! Jag tycker att det är för dyrt för bara en dag. Altenativet skulle vara att hänga upp lappar men det känns lite b och oseriöst..
|
|
|
2006-09-23, 12:24
|
|
Kolos egen surtant
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Jag hade helst velat annonsera i DN men det kostar 375 kr om jag minns rätt! Jag tycker att det är för dyrt för bara en dag. Altenativet skulle vara att hänga upp lappar men det känns lite b och oseriöst..
|
frågan är vilket typ av arbete du söker.
tror det är begränsat hur många arbetsgivare som läser annonser från jobbsökande och sen ringer upp dom.
Lappar kan ju funka för vissa typer av arbeten men inte om du vill bli kontorsassistent eller börsmäklare.
|
|
2006-09-23, 12:27
|
|
Banned
|
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia
frågan är vilket typ av arbete du söker.
tror det är begränsat hur många arbetsgivare som läser annonser från jobbsökande och sen ringer upp dom.
Lappar kan ju funka för vissa typer av arbeten men inte om du vill bli kontorsassistent eller börsmäklare.
|
Jag söker enkla arbeten som städning och sånt just nu...jag har nyligen flyttat och jag nöjer mig med ett sådant arbete just nu.
|
|
|
2006-09-23, 12:35
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Jag söker enkla arbeten som städning och sånt just nu...jag har nyligen flyttat och jag nöjer mig med ett sådant arbete just nu.
|
Jag antar att du inser att största chansen att få jobb är att vara aktiv sökande och jaga runt, kontakta arbetsgivare och sträva efter att få personliga möten/intervjuer? Att annonsera ut och sedan tro att arbetsgivarna ska komma till dig är nog inget jag skulle rekommendera i första hand.
|
|
|
2006-09-23, 12:37
|
|
Banned
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Jag antar att du inser att största chansen att få jobb är att vara aktiv sökande och jaga runt, kontakta arbetsgivare och sträva efter att få personliga möten/intervjuer? Att annonsera ut och sedan tro att arbetsgivarna ska komma till dig är nog inget jag skulle rekommendera i första hand.
|
Jo, det är helt rätt. Men jag är, tro det eller ej, väldigt blyg när det gäller att träffa en erbetsgivare personligen.
|
|
|
2006-09-23, 12:41
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Jo, det är helt rätt. Men jag är, tro det eller ej, väldigt blyg när det gäller att träffa en erbetsgivare personligen.
|
Av vilken anledning?
Där har du i sådana fall något du måste jobba på och arbeta bort. Annars kan du få en tuff framtid då personliga mötet/intervjun är just det som kan avgöra om du får jobbet - eller ej.
|
|
|
2006-09-23, 12:44
|
|
Kolos egen surtant
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
|
Låt mig gissa?
Du har varit rekryterare i +8 år?
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:10.
|

|