2006-07-30, 02:07
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
helt jävla sjukt-kompisen stöter på min fd tjej!
Slut med tjejen och 2 veckor efter så är en av mina så kallade polare på henne och vill att hon ska sova där, helt jävla sjukt. Inte för att jag bryr mig om henne för det är skönt att det är slut men att min kompis gör så??. Lutar åt att jag kommer slå han på käften, eller ska man kanske bara skite i det, vetefan om jag klarar det.
Vet inte ens varför jag skriver här, men så är det.
|
|
|
2006-07-30, 02:17
|
|
Tomte
Reg.datum: Oct 2005
|
Din polare är kåt på ditt ex och hon överväger säkert att nuppa med han bara för att retas med dig...
Ska du slå någon så är det båda men igenligen ska du skita i det och låta dom göra sina egna val, det är ju deras liv.
|
|
2006-07-30, 02:17
|
|
life sux&then u die
Reg.datum: Jun 2005
|
välkommen till jorden
får jag lov att presentera människor
|
2006-07-30, 02:21
|
|
Registered User
|
vet inte om hon säger det för att göra mig sur eller något, jag hade inte brytt mig om det va johan 24 från lappträsk, men när det är min polare då blir jag fan sne. man kan inte bete sig hur fan man vill så något lär jag fan göra för att visa att så här gör man inte mot en kompis
|
|
|
2006-07-30, 02:22
|
|
life sux&then u die
|
be honom sätta henne HÅRT i röven
|
2006-07-30, 03:50
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kotten
Slut med tjejen och 2 veckor efter så är en av mina så kallade polare på henne och vill att hon ska sova där, helt jävla sjukt. Inte för att jag bryr mig om henne för det är skönt att det är slut men att min kompis gör så??. Lutar åt att jag kommer slå han på käften, eller ska man kanske bara skite i det, vetefan om jag klarar det.
|
...och hon kommer säkert att acceptera budet, så är dom, och du ska se, på något märkligt sätt kommer denna situation till sist att vara DITT fel...
|
|
|
2006-07-30, 03:56
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2005
|
Väx upp för fan....
Du sa det var slut så varför reta upp dig? Hon kan göra vad hon vill.
Du undrar om du ska slå din kompis på käften! Vad fan är du för en kompis som missunnar en kompis ett kn**ll? Egoist! eller du kanske är rädd att hon ska snacka om dina "bedrifter" i sängen?
Whatever!
Claes
|
|
|
2006-07-30, 04:02
|
|
Banned User
Reg.datum: Jul 2003
|
Lägg ner kompisen bara så är det väl fixat.
|
|
|
2006-07-30, 04:32
|
|
Jag vill springa
Reg.datum: May 2005
|
...eller bara säg till honom att du tycker det han gör är förjävligt och att du tar illa upp.
Bryr han sig inte då är han inte mycket till polare.
|
2006-07-30, 04:38
|
|
Steve is teh shit!
|
Jag har aldrig fattat det där tjabbet om när en polare är på ens ex. Vadå? Varför inte? Om dom två är sugna på varandra, ska de hålla tassarna borta för henne EX's skull? Han som inte ens är tillsammans med bruden längre och dessutom försöker säga att han inte bryr sig om henne mer.
Nätack. Har det tagit slut med en brud får man nog ta och acceptera att hon är på någon annan, oavsett om det är en polare eller inte.
Gillar man någon så gör man. Inte ska väl vänskap ha en förbannelse över sig som hindrar varandra från att spänna vissa brudar även om man gillar dom?
|
|
|
|
2006-07-30, 05:53
|
|
tuff shit
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Zerom
...eller bara säg till honom att du tycker det han gör är förjävligt och att du tar illa upp.
|
Precis... prova att snacka med killen!
|
2006-07-30, 06:23
|
|
Banned
Reg.datum: Apr 2003
|
Citat:
|
Bro´s before Ho´s, slå han på käften mannen.
|
|
|
2006-07-30, 07:52
|
|
Blibloblooobli
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Zerom
|
Där har du lösningen.
|
|
|
|
2006-07-30, 08:26
|
|
Ölkonnässör
Reg.datum: Feb 2004
|
Är det en principsak som gör att du blir upprörd? Dvs att du missunnar din polare för "man gör inte så"? Eller har du fortfarande känslor för henne och hoppas det skall bli ni två igen? Hur som, tar du till nävarna är du patetisk och det enda det kommer leda till är ett par månader i fotboja samt böter, ganska meningslöst.
2006-07-30, 08:38
|
|
Registered User
|
Citat:
vet inte om hon säger det för att göra mig sur eller något...
|
Där har du en annan möjlighet. Hon försöker trycka på dina knappar, tvinga dig att tänka på henne igen. Om det är hon som sagt det, ska du ta det med en stor nypa salt. Fråga din polare rakt ut. Jag har haft ex som tex ljugit om att de blivit gruppvåldtagna etc. Helt sjuka grejer. Skull inte förvåna mig om hon bara djävlas med dig. Sen när du och dion polare har slgit lite om henne, kan hon luta sig tillbaka och tänka
"Haha, där fick han för han gjorde slut! Vem tror han att han är? "
på ett sånt härligt elakat vindiktivt sätt som bara brudar kan. Hon skiter i att din polare kom ikläm. Hur pass nära är polaren?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:18.
|

|