En ätardag på lördag kan se ut såhär(obs rekkkas ej men det här fungerar för mig iaf

).
Börjar med 25g allbran på morognen med 1dl minimjölk och prottedrink till. Sen drar jag till gymmet vid 12slaget och kör styrketräning i 45minuter. Innan och efter kör jag med proteindrink med cirka 30g dextropur+glutamin. Sedan på vägen hemmåt drar jag till Vivo och köper skräp för typ 130spänn och det brukar vara allt möjligt. Exempel på det jag äter när jag kommer hem från träningen(efter lågkalorideff under hela veckan+4 styrekpass och 5-6 hårdintensiva löppass).
200g kycklingfile+300-400g ris+massor med ketchup(ja den här måltiden smakar verklgein gott,ketchupp aaaa)
300g kladdkaka med 2dl grädde
4-5snickers
1krossad choklad glass av gb
200g chips
400g godis+några twix,mars elelr mer glass
1 pepsi max 1,5liter
Det här brukar hålla mig mätt rätt länge och jag käkar typ 3h efter igen och det brukar vara vanlig måltid med mycket protein. Sen drar jag ut på kvällen med polarna(först förkrök bruakr bli 4-5 storstark) och sedan drar man vidare till nån klubb. Drar därifrån typ 4-5 och kommer till burger king stureplan och träffar alla polare. Bruakr bli en good night meal(1 double whopper,stor pommes+stor läsk+1 vanlig hamburgare) där och sen när jag kommer äter jag upp allt som finns kvar av skräpet man inhandlade under dagen(brukar bli 300-400g choklad,lite glass och chips+dip när jag är hemma). DEt här en riktig ÄTARDAG i min mening.
Ok inte någon jätte bra ätardag men jag lyckas ändå gå ned i fett vecka efter vecka trots dessa förskrcäkliga ätardagar. Man är tuuuuuuuuung på söndag morogon och ser ut som någon sorts blåval i ansiktet men sen tills tisdag så känner jag mig alltid hårdare.
Iaf rekomenderas ej