2006-02-20, 13:06
|
|
Honorary Member.
Reg.datum: Feb 2004
|
Berätta en konstig sak om dig själv!
Det är bra om det du berättar är något om andra inte vet om, men det är inte tvunget. Givetvis skall det vara sant. (Lika sant som genomsnittet av dina inlägg i alla fall...) Man får återkomma så många gånger man vill, men aldrig berätta mer än 1 st konstig sak per inlägg. Det kan t ex vara någon egenhet man har, eller något konstigt man har gjort.
Nå? Hur konstig är du?
När jag var ~14 år så filade jag mina framtänder jämna med en nagelfil. Den typen av saker har alltid varit lätta för mig. Jag antar att jag är bra på att koncentrera mig. Om jag hade varit läkare så hade jag högst troligen utfört enklare kirurgi på mig själv.
|
|
|
2006-02-20, 13:10
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Lätt
Det är bra om det du berättar är något om andra inte vet om, men det är inte tvunget. Givetvis skall det vara sant. (Lika sant som genomsnittet av dina inlägg i alla fall...) Man får återkomma så många gånger man vill, men aldrig berätta mer än 1 st konstig sak per inlägg. Det kan t ex vara någon egenhet man har, eller något konstigt man har gjort.
Nå? Hur konstig är du?
När jag var ~14 år så filade jag mina framtänder jämna med en nagelfil. Den typen av saker har alltid varit lätta för mig. Jag antar att jag är bra på att koncentrera mig. Om jag hade varit läkare så hade jag högst troligen utfört enklare kirurgi på mig själv.
|
Funka det att fila med nagelfil??? blev det jämnt?
Jag återkommer lite senare med mina egna konstigheter..
|
2006-02-20, 13:14
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2004
|
När jag dricker läsk så gillar jag inte att dricka läsken som är nedanför etiketten på flaskan. Den känns ofräsh.
|
2006-02-20, 13:15
|
|
Honorary Member.
|
Citat:
Ursprungligen postat av _Robbie_
Funka det att fila med nagelfil??? blev det jämnt?
Jag återkommer lite senare med mina egna konstigheter.. 
|
Det blev jämnt och fint, fast jag har väldigt trubbiga framtänder. De är inte så bra på att bita av en sytråd längre. Kan du inte komma på något riktigt konstigt på rak arm så är du en i den grå massan.
|
|
|
2006-02-20, 13:18
|
|
Källargymdelägare
Reg.datum: Jan 2003
|
Citat:
|
<--- Snyyyyggt jobbat
Jag har spar alla mina tomma funlight flaskor i en hylla, va ett tag sen ja räknade dom nu.. men vet me säkerhet att de är över 100st vid de här laget.
don't ask...
...Dock får min kära mor ryck med jämna mellanrum och går oxh tvångs pantar sammlingen, vilket håller nere biståndet
|
|
|
2006-02-20, 13:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2004
|
En konstig sak som jag har gjort är att när jag var ca 12 år så tog jag en disktrasa och kramade den ovanför min brors tallrik som var fullastad med mat. Jag var själv vid matbordet när jag begick det dådet och jag berättade det först 2-3 år efter
Varför jag gjorde det minns jag inte, men jag var antagligen förbannad på han och ville hämnas.
Vet inte om det var så konstigt egentligen, mest äckligt nu när jag tänker efter.
|
2006-02-20, 13:23
|
|
mmmmmm pie
Reg.datum: Dec 2004
|
Om tvångstankar inräknas så kan jag bidra med något 
När jag går över en bro så måste jag stoppa ner handen i den fickan där jag har mina nycklar och krama dem jättehårt, Vet inte varför men det är lika irriterande att upptäcka det varje gång...
|
|
|
2006-02-20, 13:30
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
|
Det gjorde jag också! jag hade oerhörda komplex för mina gaddar förut. Nu är de jämna och fina.
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2006-02-20, 13:36
|
|
Kebap Is The Shit
Reg.datum: Oct 2004
|
Jag hatar ojämnheter. Har jag en ojämnhet på kroppen så tas den bort med fingrarna. Funkar inte det så tar jag till värre saker som skalpell/nålar/diverse. Detta har gjort så att jag skalar bort huden på mina tummar helt och hållet praktiskt taget. När jag är mycket koncentrerad så skrapar jag med pekfingrarna på nagelbandet. Sen blir det en ojämnhet där, så då 'måste' jag skala bort huden så det blir jämt och fint. Jag måste tejpa med tejp för att låta bli (för då pillar jag på tejpen, som jag får byta). Jag har jävligt fula tummar helt enkelt.
|
|
|
2006-02-20, 14:01
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2004
|
Nina, det där var riktigt tufft. Det respekterar jag dig för.
Jag har ett överbett som kommer att åtgärdas efter tandställningen men fram tills dess brukar jag jämt trycka fram nedre käken nån halv cm, så det jämnar ut sig. Det blir ingen märkbar skillnad och den enda som märker bettet är jag. Men jag gör det ändå.
|
|
2006-02-20, 14:01
|
|
Registered User
|
Jag reagerar helt sjukt mycket på kaffe. Jag blir helt hög. Alltså vi snackar onormalt pigg, jag blir inte ens hälften så pigg av t ex koffeintabletter. Jag pratar fortare och blir enormt hyperaktiv. Det är konstigt, och en slow start för alla mina konstigheter.
|
2006-02-20, 14:03
|
|
|
Min penis är sned.
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2006-02-20, 14:11
|
|
Banned
Reg.datum: Apr 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Min penis är sned.
|
tips ifall du vill mäta den
|
|
|
2006-02-20, 14:22
|
|
Besserwisser
Reg.datum: Aug 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Min penis är sned.
|
Min penis är galen
Den ändrar storlek, vinkel, utseende och funktion från dag till dag. Spikrak en dag och böjd som en ostbåge nästa
|
|
|
2006-02-20, 14:25
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulez
tips ifall du vill mäta den
|
jak har sådan:
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:31.
|

|