jag anser inte att jag har bakterieskräck men har ändå en del av hennes beteenden.
jag lägger alltid en servett mellan brickan och besticken. Skulle dom nudda brickan så struntar jag i det men det känns fräschare att ha en servett i mellan.
jag skrapar ofta bort smör från färdiggjorda smörgåsar för att det ofta är så mycket smör på dom men jag analyserar inte mackan närmare.
Jag har en fd kollega som har bacillskräck. När jag tittade på filmen "as good as it gets" (tror den heter det, kan inte den sv titeln med Jack N) så skrattade jag hysteriskt för min kollega har så många likheter med honom om än inte lika extremt. Däremot har han blivit mycket bättre med åren. Tidigare gick han alltid omkring med vita handskar. Han är fortfarande mycket noga med var och vad han äter etc. Men jag gillar att folk är olika. Han är en av dom jag fortfarande har kontakt med just för att han är speciell. Egenheter gör folk intressanta tycker jag.
Men jag förstår inte varför du sparkade henne? Var det för att hon VABade mycket eller kunde hon inte utföra sina arbetsuppgifter på ett korrekt sätt? För du kan väl inte ha sparkat henne för att hon hade dom här beteendena?
Citat:
Ursprungligen postat av Pdaddy
Tjitt, sånt där blir bara värre å värre...
|
fast min kollega har blivit bättre och vi påpekade hans beteenden med, det accepterade han.