Det finns alltid någon som skall leta upp negativa saker i allt. Det vet du väl. Dom är väl olyckliga över deras egen fysik eller whatever och måste hitta något negativt att påpeka.
Betil var verkligen outstanding på sin tid.
//Jörgen
Han var en rejäl pjäs. Men han hade absolut ingen flex. Det hände INGENTING när han posade. Han slängde upp 53.orna eller vad det var och man tänkte "jaha, det var det, det". Ingen posering, ingen utstrålning.
Jag såg honom första gången på WABBAs proffs-VM i Paris 1980 (jajamän) där han kom tvåa efter Oliva. Szkalak var trea och Tony Pearson fyra. Och jag hade nog lagt min röst på Fox som fyra, eftersom han var sååååå trist att titta på.
Men grov var han!
allan
Då var han väl inte i sitt livs form
Han hade dock en brutal sidechest från midjan och uppåt
Grymma armar och bröst
Grisstark var han visst också
Han var en rejäl pjäs. Men han hade absolut ingen flex. Det hände INGENTING när han posade. Han slängde upp 53.orna eller vad det var och man tänkte "jaha, det var det, det". Ingen posering, ingen utstrålning.
Jag såg honom första gången på WABBAs proffs-VM i Paris 1980 (jajamän) där han kom tvåa efter Oliva. Szkalak var trea och Tony Pearson fyra. Och jag hade nog lagt min röst på Fox som fyra, eftersom han var sååååå trist att titta på.
Men grov var han!
allan
Uj! Kalman Szkalak. Det var länge sen man såg honom nånstans.