2006-01-17, 21:08
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Vika ut sig, delad tråd från "vem är det här"
är det bara jag som tycker det är tråkigt att alla BBtjejer måste sälja sig med sexinspirerade bilder?
Att det inte kan vara tillräckligt att dom lägger ut bra och fina bilder på sina muskler utan att ha på sig rafset och stå i konstiga positioner.
Jag har känslan av att det inte är på samma sätt för killarna/männen.
/MM
edit
Allan dina senaste bilder visas inte
|
|
2006-01-17, 21:13
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia
är det bara jag som tycker det är tråkigt att alla BBtjejer måste sälja sig med sexinspirerade bilder?
Att det inte kan vara tillräckligt att dom lägger ut bra och fina bilder på sina muskler utan att ha på sig rafset och stå i konstiga positioner.
|
Alla?
Du har inte tänkt tanken att de kanske gör det för att tjäna extra pengar eftersom att de inte tjänar tillräckligt på bb och på så sätt slipper jobba?
Du har mao bara sett bilder på bb/fitness-killar som gör obligatoriska poser?
|
|
|
2006-01-17, 21:18
|
|
Japp, så är det!
Reg.datum: Aug 2005
|
Hmm snurrigt
|
|
|
2006-01-17, 21:18
|
|
Kolos egen surtant
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee
Du har inte tänkt tanken att de kanske gör det för att tjäna extra pengar eftersom att de inte tjänar tillräckligt på bb och på så sätt slipper jobba?
|
nääähhh aldrig!!!!!!!!!!!!!
tänka är inte min starka sida som du vet.
gör dig inte dum!
det finns det andra som klarar bra utan att anstränga sig
|
|
2006-01-17, 21:19
|
|
Registered User
|
Citat:
nääähhh aldrig!!!!!!!!!!!!!
tänka är inte min starka sida som du vet.
gör dig inte dum!
det finns det andra som klarar bra utan att anstränga sig
|
Ok, hur vore det med ett svar istället för att fjanta dig?
|
|
|
2006-01-17, 21:20
|
|
Nallemoderator
Reg.datum: Feb 2002
|
Delade av den här från den här tråden. http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...ad.php?t=60563
Missade dock sista inlägget från Helena B
"
Citat:
/MM
edit
Allan dina senaste bilder visas inte
|
Med tanke på att de inte kan försörja sig på sin sport så har några (?) en egen hemsida där de visar en del. Tror säkert att de har "vanliga" bilder också men det är säkert de sexinspirerande bilderna som säljs och som sprids över nätet, tyvärr.
Edit: Spankeee slog mig"
Så där.
|
|
2006-01-17, 21:22
|
|
Registered User
|
Att det inte kan vara tillräckligt att männen lägger ut bra och fina bilder på sina muskler utan att ha stå med en burk proteinpulver och fånflexa.
|
|
|
2006-01-17, 21:23
|
|
Mycket Irriterande
Reg.datum: May 2004
|
Nu tror jag bara.
Men som Yankee sa, de tjänar ju pengar på det. Finns väl inte enorma pengar i BB-scenen för killar, och finns väl knappast mer för tjejer?
Tjejer som kör BB eller Fittnes kan ju fortfarande (iaf i många fall) se ut sexiga som män skulle kunna gilla (men vi vet ju från kolozzeum här att bitiga tjejer inte räknas som det sexigaste, och då är det ändå en träningsforum). Varför viker damfotbolls-tjejer ut sig?
För männen så kan jag tänka mig att det är svårt/svårare iaf att leva på modelljobb om man tillhör de tyngre/större BB-folket och inte är inne på Fitness där man kanske skulle kunna sälja kallingar hit o dit.
Söta tjejer är dom man tänker på när man är lite småkär allmänt och saknar någon. -
Snygga brudar är dom man tänker på medans man knullar sin söta tjej så aggresivt man kan, samtidigt som man hatar henne för att hon inte är snygg nog.
|
|
|
|
2006-01-17, 21:24
|
|
Kolos egen surtant
|
JAg förstår mycket väl varför dom gör som dom gör.
jag menade inte starta en diskussion kring ämnet utan det var mer en reflektion och att jag tycker det är tråkigt. Inget djupare än så men vissa måste dra vrida och vända på allt så man blir mer än trött.
|
|
2006-01-17, 21:31
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2004
|
Har egentligen ingen aning om hur vanligt det är att kvinnliga byggare måste försörja sig på porr. Taskigt läge om dom inte anser sig har något val pga dom får jordnöttspengar från sin sport. Men världen är ond.
|
|
|
2006-01-17, 21:36
|
|
Registered User
|
Citat:
JAg förstår mycket väl varför dom gör som dom gör.
jag menade inte starta en diskussion kring ämnet utan det var mer en reflektion och att jag tycker det är tråkigt. Inget djupare än så men vissa måste dra vrida och vända på allt så man blir mer än trött.
|
Ok, så när du reflekterar så är du immun mot en diskussion? Är det inte bättre att vara tyst då?
|
|
|
2006-01-17, 21:39
|
|
Kolos egen surtant
|
Citat:
Ok, så när du reflekterar så är du immun mot en diskussion?
|
inte immun men känner inget behov i att gå in i den
Citat:
Är det inte bättre att vara tyst då?
|
tycker jag inte då hade jag gjort det istället.
och tydligen håller du med mig då du är kung av ovidkommande inlägg.
|
|
2006-01-17, 21:39
|
|
Banned User
|
Eftersom vi är många som uppskattar lite kvinnoköttshud så tycker jag dom gör rätt
|
|
|
2006-01-17, 21:40
|
|
Kolos egen surtant
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ryska_raketen
Eftersom vi är många som uppskattar lite kvinnoköttshud så tycker jag dom gör rätt 
|
oväntat
*rme*
|
|
2006-01-17, 21:42
|
|
Banned User
|
Citat:
oväntat
*rme*
|
nej, så lite dum fråga *eg* som en säger.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:33.
|

|