2005-04-15, 20:03
|
|
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
Reg.datum: Jun 2003
|
Särbehandling.
Rätt kul det hära, jag tex har lagt ut länkar ett par gånger när folk vrålat: AAAAA GAMMAL FÖR FAN osv.
Finns ju rätt många som länkat och då folk skrivit att det var gammalt, senast ja la ut ngn sida där man kunde lyssna på colemans röster där typ pirre skrev ngt drygt osv =) men jag bryr mig inte om just den grejen, finns alltid ngn som inte sett det.
Men när Finnpower häromdan la ut en länk och folk skrek gammal så infördes det plötsligt en ny regel, skar det lite i Allans hjärta att de hoppa på Finnpower (inget illa om han) utan mer rikat till Allan, och övriga med för den delen som är intresserade.
Har även funderat på om ngn som inte är speciellt omtyckt ställer upp i fototävlingen, låt säga en kille som Allan och gänget får hålla ögonen på och rensa inlägg osv, och som de kanske har ngn lite störning på, har funderat på om inte det skulle få bakslag i tävlingen.
Fan barnsligt om medlemmar ska behandlas olika på ett forum, den där regeln kunde mkt väl ha kommit fram FÖR BRA LÅNG TID SEN men neeeheeedåå!
Struntar lite i vad ja får för svar ärligt, ventilerar mina åsiker även om de nu inte stämmer...
2005-04-15, 20:04
|
|
Värmdökungen
Reg.datum: Aug 2001
|
Han ledsna väl en dag och då kom regeln, handlar nog inte om särbehandling.
|
|
|
2005-04-15, 20:06
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
Den där regeln var inget vi moderatorer hade konfererat ihop i förväg; i alla fall visste jag inte någon om den innan den "dök upp". Ett bra initiativ var det hur som helst.
Personligen försöker jag alltid behandla alla lika på forumet, utan undantag och oavsett vad saken gäller.
|
|
|
2005-04-15, 20:07
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Jag tycker att det märks ganska tydligt att det är särbehandling här på forumet. Det har ju varit upp på tapeten ett par gånger innan också.
|
|
|
2005-04-15, 20:08
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av JJ
Han ledsna väl en dag och då kom regeln, handlar nog inte om särbehandling.
|
Möjligt, men jag är inte den enda som tänkte på EXAKT samma sak.
2005-04-15, 20:08
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Vem har sagt att livet är rättvist?
|
|
|
2005-04-15, 20:09
|
|
Friidrott
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Fan barnsligt om medlemmar ska behandlas olika på ett forum, den där regeln kunde mkt väl ha kommit fram FÖR BRA LÅNG TID SEN men neeeheeedåå!
|
Tror du inte att det var det som gjorde att han fick nog helt enkelt? Droppen som fick bägaren att rinna över... Droppen var bara ytterliggare en droppe som råkade bli en för mycket, men inte för att det var något särskilt med just den...
|
|
|
2005-04-15, 20:09
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Personligen försöker jag alltid behandla alla lika på forumet, utan undantag och oavsett vad saken gäller.
|
Ja, och det märks verkligen
Tycker du tillför kolo mest av alla, så det är inte mkt att diskutera.
2005-04-15, 20:19
|
|
Världsmästare
Reg.datum: Mar 2004
|
Jag har själv blivit rätt trött på att se att folk blivit påhoppade hela tiden av någon besserwisser som sett en inlagd länk eller en viss diskussion 2,5 år tidigare. Vi är många som anslutit till forumet efter det, och som inte tagit del av roliga saker som postats långt före vi hittat hit.
Jag menar, kom igen, sååå irriterande kan det väl inte vara att man måste häva ner den som tänkte dela med sig av lustigheten eller starta en diskussion som han/hon tycker är intressant.
Angående eventuell särbehandling av mig så får du nog tänka om. Jag har inte gjort något speciellt för någon här för att förtjäna nåt sånt. Mig veterligen så har jag endast träffat 4 pers här personligen (som jag kommer på nu), och ingen av dem är moderator.
Så den nya "regeln" har nog ingenting med mig att göra!
Mvh,
Kenta
|
|
|
2005-04-15, 20:32
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Rätt kul det hära, jag tex har lagt ut länkar ett par gånger när folk vrålat: AAAAA GAMMAL FÖR FAN osv.
Finns ju rätt många som länkat och då folk skrivit att det var gammalt, senast ja la ut ngn sida där man kunde lyssna på colemans röster där typ pirre skrev ngt drygt osv =) men jag bryr mig inte om just den grejen, finns alltid ngn som inte sett det.
Men när Finnpower häromdan la ut en länk och folk skrek gammal så infördes det plötsligt en ny regel, skar det lite i Allans hjärta att de hoppa på Finnpower (inget illa om han) utan mer rikat till Allan, och övriga med för den delen som är intresserade.
Har även funderat på om ngn som inte är speciellt omtyckt ställer upp i fototävlingen, låt säga en kille som Allan och gänget får hålla ögonen på och rensa inlägg osv, och som de kanske har ngn lite störning på, har funderat på om inte det skulle få bakslag i tävlingen.
Struntar lite i vad ja får för svar ärligt, ventilerar mina åsiker även om de nu inte stämmer...
|
Jag tror det var "droppen som rann över bägaren" i ditt exempel. Jag tycker moderatorerna sköter sig väldigt bra och bidrar med en god stämning.
|
|
|
2005-04-15, 21:05
|
|
Välhängd medlem
Reg.datum: Oct 2002
|
Ja de som är tävlingsaktiva verkar få en högre status. Men vem bryr sig
|
|
2005-04-15, 21:26
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2002
|
Moderatorer är också människor, nästan iaf Grub är ett script.
Särbehandling tycker jag nog inte vi har i ngn dålig mening, men kanske får vissa koloveteraner lite större svängrum ngn gång ibland. Ser det inte i detta fallet iofs, tror inte någon skulle gilla om vi var tokstrikta, inte ens Lasse Kongo.
|
|
|
|
2005-04-15, 21:28
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2003
|
behandla mig bättre!
|
|
|
2005-04-15, 21:29
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Thony
behandla mig bättre!
|
du skulle definitivt inte gilla om vi var tokstrikta.
|
|
|
|
2005-04-15, 21:31
|
|
Trankil.
Reg.datum: Feb 2002
|
Håller med Kongo delvis.
Men vad kan man egentligen förvänta sig? Går att räkna ut rätt lätt själv att så här är det bara. Take it or leave it.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:19.
|

|