stod i spännde mig framför datorn och fick lust att ta en bild på min rygg
synpunkter tack.
jag vet.. kassjevel kamera.. tog hemma framför datorn som sagt
__________________ Säger som Strandbyggarn, säg till om den där gainern funkar ;D. Blev förjävla sugen på att prova den nu. Har gått upp från 57kg till 58kg på ca 4 år. Har star nutritions gainer pro nu. Men den verkar inte hjälpa särskillt mycket.
Ser ju SVINBRA ut!
Fast man kan inte se mycket mer än axlar+rygg...
Stats?
kan bero på att det är en ryggbild?
stats:
17 år ( tränat sedan 11sep 03 )
181cm
82kg
pb bänk: 90
pb mark: 140
sedan rockar jag loss på det mesta
Citat:
Ursprungligen postat av Jense
dina lats ser smala ut på ngt sätt, som om de går in mot kroppen..på ngt sätt,s vårt o förklara. säkert bara kameran som suger =P
bra vform
förstod verkligen ingenting men nog bara kameran som suger ja
__________________ Säger som Strandbyggarn, säg till om den där gainern funkar ;D. Blev förjävla sugen på att prova den nu. Har gått upp från 57kg till 58kg på ca 4 år. Har star nutritions gainer pro nu. Men den verkar inte hjälpa särskillt mycket.
förstod verkligen ingenting men nog bara kameran som suger ja
Jo men jag ville ju se helkroppsbilder...
Det Jense menar är att du trycker fram latsen väldigt mycket, det behövs inte. Det räcker med att trycka ut dem.
hehe, din lats såg smal ut, helt enkelt. Nä inte ryggbredden, den va bra. utan din lats. den såg ut att va smal, om man kollar från sidan.
hehe det stämmer nog faktikst, särsklit bred är den väl inte :S ett par cm
Det Jense menar är att du trycker fram latsen väldigt mycket, det behövs inte. Det räcker med att trycka ut dem.
okey.. ända sättet jag kan spänna latzen men visst helkropp kommer innan deffen 1:e mars var god dröj
nä, det är inte vad jense menar. för då hade jense skrivit det
jag menade det du svarade på inzza.. aja, bra bredd hur som hellst!
okey.. ända sättet jag kan spänna latzen men visst helkropp kommer innan deffen 1:e mars var god dröj
Ska du deffa? 17 år gammal..1,5 års träning i kroppen och redan en deff på G?
Ryggen såg väl normal ut, med tanke på hur längre du tränat osv.
Inget att bli uppspelt över men samtidigt är det du alltid en början! Tärna hårt i ett år till och skit i att deffa, du har åldern på din sida!
Inget att bli uppspelt över men samtidigt är det du alltid en början! Tärna hårt i ett år till och skit i att deffa, du har åldern på din sida!
När man är i vår ålder så är det viktigt att se någorlunda bra ut och ha en schysst kropp för att få tag i schyssta brudar.
Vem fan vill ha en 100-kilos tjockis som grabb?
Jag skulle då fan inte vilja ha någon fettis till brud.
Förstår precis vad du menar, tror dock inte alltid att ambitionerna överstiger verkligheten.
När man är i vår ålder så är det viktigt att se någorlunda bra ut och ha en schysst kropp för att få tag i schyssta brudar.
Vem fan vill ha en 100-kilos tjockis som grabb?
Jag skulle då fan inte vilja ha någon fettis till brud.
Förstår precis vad du menar, tror dock inte alltid att ambitionerna överstiger verkligheten.
mmm, och det är synd för det är just då man har goda chanser att bli något bra och inte halvbra.
Att bli jättestor är inte mitt mål.. Jag behöver gå ner i fettmängd nu till sommaren.. som sagt, tänk på min ålder. allt man tänker på är att få *****