Mitt deffprogram
Ska börja deffa nu på måndag och behöver eventuellt lite hjälp med schemat jag satt ihop. Ska försöka deffa i ca 5 månader, har ca 10 kilo jag måste gå ned.
Kommer träna enligt detta schema:
Mån: Morgonpromenad, Gym
Tis: Gym, Cardio
Ons: Gym
Tor: Gym, Cardio
Fre: Gym, Morgonpromenad
Lör: Cardio
Sön: Promenad
Kommer sedan äta enligt schemat här nedan. Värt att säga är att jag fortfarande pluggar, så lunch och middag kommer variera ganska mkt, men ska försöka äta så bra därsom möjligt.
Frukost: vassle, 2 port. gröt, eventuellt frukt om jag har någon hemma
Mellanmål: Drink av vassle, havregryn och lättmjölk
Lunch: Skollunch
Mellanmål: Drink av vassle, havregryn och lättmjölk
Träninngsdrinkar (en före och en efter): vassle, maltodextrin och kreatine.
Middag: Homemade, ska äta nyttigt här
Kvällsmål: 1 burk kesella eller tonfisk
Jag vet att jag inte har skrivit in mängden av maten, hinner inte just nu, men ska ta och göra det i morrn. Vet dock att det här ligger på ca 500 kcal under det jag normalt förbrukar.
Sen har jag också omega-3, ALA och kalciumpyrovat att äta. Tänker köra pyrovaten de sista 2 månaderna då jagskär ner på kolhydraterna lite, men hur tycker ni jag ska göra med omegan och ALAn. När ska jag ta detta?
Säkert glömt mkt just nu, detta är mer en sista panikgrej jag skriver ned för att jag har glömt att göra det, men som sagt fråga så kommer mer utförliga siffror imorrn.
|
|