Citat:
Ursprungligen postat av physique
Det viktigaste är väl ändå inte att din släkt vet att du gjort fel utan att du själv vet det? Börja äta bättre (mer) istället för att oroa dig över vad andra tycker och tänkter.
Iofs om du har problem att bryta ditt "missbruk" så är det förstås bra att ta hjälp av folk som bryr sig (släkten förhoppningsvis).
|
Jag har börjat äta mer, idag har jag tex käkat frukost, mellanmål och lunch redan. Frukosten är den samma fast i större tallrik och mellan målet blev en grov macka med makrill och lunchen en kebabrulle

. Men det känns bättre nu

.
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Hur har du lyckats öka i träningsvikter samtidigt som du rasat så i vikt?? Har du precis börjat träna?
|
Nej jag började träna i Feb 2000 o höll på till augusti 2000(skadade mig o va skadad i 1½ år. Bland annat för biceps senan höll på att gå av, avslitna muskel fibrer från utsidan av axeln upp till pannan och labilt skulderblads parti). Sen började ja träna oktober 2003 typ.(från o till) Nu har jag tränar 3månader i sträck o är stolt

.
Jag vet inte hur, men jag har gått från 17,5kg på hantelcurl (3 set, 6-8 reps) till 20kg hantlar (3 set, 5-7 reps)
Även ökat i Stångcurl, hantelpress, latsdrag o.s.v.
Ps. Jag tar en protein drink + 2 dextrosol tabletter efter träning också glömde jag säga förut.