Har blivit tvungen att flytta från min nuvarande lägenhet och kommer flytta in i ett icke ComHem hus. Nu är problemet att jag har bindningstid kvar och ändå sättet jag får bryta mitt abonnemang är om någon säger mitt kundnummer vid bokning av ComHem abonnemang.
Alltså jag ger bort mitt ComHem modem värt 995kr, alla böcker du kan tänkas behöva till modemet plus en extra nätverkskabel till en person som ändas behöver ange mitt kundnummer då ni bokar, allt sker annars precis som vanligt! Jag kommer även att bjuda på frakten!!!
Så om det finns någon vänlig själ där ute som behöver ett modem eller känner någon som behöver ett. Så ring eller maila mig! Ni sparar nästan 1000kr plus att ni hjälper mig!
Tack!
Modem: Original Motorola SB4200E SURFboard Cable Modem
Ska man flytta borde de vara snälla o låta en bryta bindningstiden emot en mindre summa och återlämnande av modem...
hata t.ex bostream som har 2 eller 3 månaders uppsägningstid från att du säger upp det, vill du bryta omdelbart kostar det 600kr fast din bindningstid är slut...
__________________ "Feltänkandet" som allra vackrast: "Sen kan man ju "tänka fel" också. Men det är något som man kan komma tillrätta med i olika former av terapi" - Ignatius72
Jo det är riktigt jobbigt system. Känns fruktansvärt bittert då man måst flytta och så får man inte säga upp bredbandet. Mycket pengar för en fattig studerande.
Här jag bor surfar vi gratis på "bredband".
Går inte o stänga ner en lägenhet enbart,så det enda man behöver är en modem o kablar..
Har inte betalat för bredbandet på snart 2½år.