Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Diet, Deff & Fettminskning

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-09-21, 16:52   #1
GrayHaven
Registered User

Reg.datum: Sep 2004
Mål att minska 6-7 cm i midjan på 2 månader.

Hejsan, nu här och skulle behöva lite hjälp

har tänkt att köra stenhårt på att minska mitt midjemått med 6-7 cm (är 87 cm nu jag är 182 cm och väger 76 kg) Så det är ju inte direkt muskler utan mer fett som väger..

Jag har inte råd att gå på gym och inte heller något kök som jag kan laga mat i (studentboende jippididooo..inte =) ).

Iallafall.. Jag gör 100 situps o 75 rygglyft(BRAK stil) varje morgon och kväll och försöker gå 2 timmar varje kväll.. Jag har tillgång till en 15 kgs skivvikt oxå
jag vet att man inte kan punktförbränna sålätt men de ställen jag vill gå ner på är magen, låren och rumpan..några tips på bra övningar man kan göra hemma?

Sen vad ska man äta? Eftersom jag inte kan laga mat själv (går typ inte vara i köket) så kanske man kan prova ett sånt här pulver? hur bra e de egentligen..typ nutrilett har ju något..

Vad säger ni? Vore mycket mycket tacksam för tips och råd..

Tack på förhand
GrayHaven är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-21, 16:57   #2
Zodd
Pasta pump

Zodds avatar

Reg.datum: Sep 2003
Här står allt du behöver veta: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...ad.php?t=26881

Jag har själv minskat 6cm i midjemått på lite mer än 2 månader, inga problem.
Gammal 2004-09-21, 18:00   #3
GrayHaven
Registered User

Reg.datum: Sep 2004
Oj där stod det mycket nyttigt lite svårt att sätta det i praktik kanske..men det lär man sig nog

Aha okei zodd..

kan du berätta lite vad du gjorde för något då? =) typ träning kondition o lite vad du åt.. vore till mycket hjälp!
GrayHaven är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-21, 18:59   #4
Zodd
Pasta pump

Zodds avatar

Reg.datum: Sep 2003
Jag äter: Kycklingfile, Tonfisk, Ägg, Ost(låg fett%), Makaroner, Ris, Bröd, Musli, Mjölk(bara på morgonen) och Linfröolja.
Sen har jag bara gått morgon- eller kvällspromenader och styrketränat, kondition är jag för lat för

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:15.