Svårt att avgöra om det är "lite snålt med kolhydrater" då du inte angett några uppskattade gram på dina macros. Men kanske kommer upp när du räknat klart på din kaloriförbrukning och därefter vart underskottet i kaloerier sen landar.
Personligen skulle jag byta ut drinkarna mot "mat". Både godare och mer mättande imo.
Sen vet jag inte om det är så att du lagt upp tidpunkter för dessa måltider på det sätt du gjort, för att det ska vara optimalt på nåt sätt eller för att det är så du trivs med att äta, ofta alltså. Men själv orkar jag bara köra frukost lunch och middag samt ett kvällsmål för natten.
Hur hade du tänkt lägga upp träningen under denna period?
edit; angående kolhydraterna så lägger jag själv mest krut på målet efter träningen när det kommer till kolhydraterna under deff. I övrigt håller jag jävligt lågt/näst intill obefintligt med kolhydrater. Kvargen (beroende på kvantitet) ger ju ändå lite kollisar. Nu är kvarg en hörnsten i mitt liv och jag snittar 600g per dag oavsett deff eller bulk, så det kanske bara drar upp MITT kolhydratsintag iochmed det.