Dagen gick inte alls som jag tänkte mig.
försov mig. sprang upp och satte på vattnet på spisen. gick in och klädde på mig och allt man nu gör på morgonen och sen la jag i 2 st ägg och gjorde klart det sista. äggena åts på vägen till skolan
lunchen fick bli en äcklig macka med någon kebabröra.. funderar starkt på att ta med mig matlåda till skolan varje dag för det är bara skit överallt..
fick ett sms på förmiddagen att jag hade paket att hämta! sagt och gjort hämtades det och väl hemma så tyckte jag att det var pulver på bänken.. öppnade lådan och klart att det var ett jävla jack i påsen med proteinet! vägde det utan påse och konstaterade att det bara vägde 0,8 kg -.-" Blandade en direkt och JÄVLAR vilken skillnad det var! whey-80 choklad var både extremt god och lättlöslig! så var inte så sur på att det var för lite i
bröst och triceps var på listan. här blev det en jävla vändning på steken. tränade lite bröst i en pressmaskin först och blev helt jävla slut i armarna? kändes INGET i bröstet även fast jag försökte pressa med bröstet... därför var det nästan sluttränat där för gick inte och göra några övningar för att jag var så slut i armarna :/ blev dock lite basic tricepsövning....
Får ta och ladda upp för nästa pass som är på torsdag istället helt enkelt! har även fått morsan att läsa igenom deff-tråden här på kolozzeum så nu kanske hon lagar bättre mat!
svara gärna på min fråga i tidigare inlägg!