2012-10-25, 09:44
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2011
|
Presenttips till flickvännen som fyller 21
Hej!
Då var det dags igen för presentinköp som jag är så dålig på.
Kom med tips! Funderade på att gå på spa tillsammans och få en riktigt bra djupmassage men finns en uppsjö av anläggningar i sthlm, har ni något tips? Tänkte lägga mig runt 1000:- per pers max.
|
|
|
2012-10-25, 09:52
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2012
|
Fråga frugan vad hon vill ha istället?
|
|
|
2012-10-25, 09:58
|
|
Broder Broccoli
Reg.datum: Apr 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av DJJOHANSSON
Fråga frugan vad hon vill ha istället? 
|
Menar du att 21-åringen är hans älskarinna och att han istället borde köpa presenter åt sin mycket äldre fru?
|
|
|
2012-10-25, 10:00
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2009
|
Min favorit:
Ring upp en schysst restaurang, helst i typ övre medelklass-området, inte lyx. Då får man ofta vällagat till rimliga priser. Säg till dom att du vill boka bord, men att du inte vill ha menyer när ni kommer dit, utan att du vill spendera cirka 2000 (eller typ 1800 i ditt fall, glöm inte dricksa!) och att de har helt fria händer att göra vad de vill med det. Då brukar restaurangerna i min erfarenhet lägga stor omsorg vid allting.
Sen när ni kommer hem ger du henne en lång massage själv istället, fixa någon mysig musik, tänd några ljus och avsluta med att gå ner på henne och låt henne därefter somma medan du kliar henne i håret och på ryggen. Bättre än så blir det inte
Senast redigerad av eternallord den 2012-10-25 klockan 10:02.
|
|
|
2012-10-25, 10:05
|
|
Negativa Blöje
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Ring upp en schysst restaurang...Säg till dom att du vill boka bord, men att du inte vill ha menyer när ni kommer dit...och att de har helt fria händer att göra vad de vill med det..sen lång massage själv istället, fixa någon mysig musik, tänd några ljus och avsluta med att gå ner på henne och låt henne därefter somma medan du kliar henne i håret och på ryggen...
|
Tråd låst? Tror det jag
edit; tror med största sannolikhet att detta även funkar på tjejer/kvinnor både över och under 21 år...
Ursprungligen postat av Gute
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
|
Instagram: BORJETHESWEDE #TeamBTS #Wolverineenergydrink
Senast redigerad av Börje H den 2012-10-25 klockan 10:06.
|
|
|
2012-10-25, 10:22
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2012
|
Fifty shades of grey ;DD Let the snusk begin
|
|
|
2012-10-25, 10:28
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Gör ett sällskapsspel om Ninja Turtles.
|
|
|
2012-10-25, 10:37
|
|
Duck and Cover!
Reg.datum: May 2011
|
Hyr in Spartansk för en helkväll av galna teckningar och lekar!
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
|
|
|
|
2012-10-25, 10:39
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ronn
Hyr in Spartansk för en helkväll av galna teckningar och lekar!
|
500 spänn/kväll.
|
|
|
2012-10-25, 12:19
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Börje H
edit; tror med största sannolikhet att detta även funkar på tjejer/kvinnor både över och under 21 år...
|
Ja det är inte så åldersspecifikt
|
2012-10-25, 12:32
|
|
Banned User
Reg.datum: Jun 2012
|
Tagga henne och fem andra tjejer som olika rutor på ditt sexpack som du lägger upp på instagram.
|
|
|
2012-10-25, 12:35
|
|
Banned User
Reg.datum: Oct 2008
|
Jag har precis börjat lära mig lite korttrick och sådär. Inte särskilt duktig, så 800/timme låter väl rimligt? Kan förvandla fyra utvalda kort till ess, samt få åskadaren att kupera vid essen. Ungefär där tar min repertoir slut, men jag kan försöka fylla ut tiden med lite skämt samt lite mer barnsliga trick.
|
|
|
2012-10-26, 21:09
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
Citat:
Min favorit:
Ring upp en schysst restaurang, helst i typ övre medelklass-området, inte lyx. Då får man ofta vällagat till rimliga priser. Säg till dom att du vill boka bord, men att du inte vill ha menyer när ni kommer dit, utan att du vill spendera cirka 2000 (eller typ 1800 i ditt fall, glöm inte dricksa!) och att de har helt fria händer att göra vad de vill med det. Då brukar restaurangerna i min erfarenhet lägga stor omsorg vid allting.
Sen när ni kommer hem ger du henne en lång massage själv istället, fixa någon mysig musik, tänd några ljus och avsluta med att gå ner på henne och låt henne därefter somma medan du kliar henne i håret och på ryggen. Bättre än så blir det inte 
|
|
|
|
2012-10-26, 21:12
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2010
|
Citat:
Min favorit:
|
Har du en syster?
|
|
|
2012-10-26, 21:12
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Hyr Die Hard.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:22.
|

|