Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Diet, Deff & Fettminskning

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-06-06, 15:40   #1
Björnenotto
Registered User

Reg.datum: Jun 2012
Är det vätska?

Tjena!

Nu är det såhär att jag har gått ner 18kg sen nyår och rutor och annat har kommit fram. Men nu har jag varit av dieten i 5 dagar och har tagit mig en öl eller två och även ätit större portioner. Nu känns min kropp uppsväldd och rutorna har minskat till utseendet. Har varit ifrån kolhydrater en större del sv dieten men nu dessa fem dagar har jag ätit kolhydrater. Detta gör ju så att vattnet binds men är detta något som kommer gå ner igen eller måste jag börja på diet igen? Och framförallt är det vatten eller kan man gå upp så pass mycket i fett på fem dagar att man ser avsevärd skillnad på kroppen?

Tack på förhand
Björnenotto är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-06-06, 15:46   #2
MilkmaN
Mjölkad användare

MilkmaNs avatar

Reg.datum: Feb 2005
Man binder en del vätska när man börjar äta kolhydrater igen, ja. Det brukar medföra att definitionen blir lite sämre, och man går också upp lite. Dessutom har du ju i regel mer i magen och tarmen när du inte går på diet.

"Effekten" av kolhydraterna försvinner dock inte, såvida du inte drar ner på dem igen, såklart.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:44.