Fick en nyss en chock när jag faktiskt mätte mig. Vet att jag hör till den "storväxta" gruppen. Jag har former, gillar former och vill ha dom! Men det finns ju en gräns. Ska börja träna...
Så min fråga
Vad anser ni är sexigt/fint i mått, ca ?
På både en tränad och mindre tränad Kvinnokropp
med risk, så skriver jag ut mina ca mått
Längd 160
Bröst - 102
midja - 90
romphaaa - 110
__________________ Många killar tror att ju större en kvinnas bröst är, desto dummare är hon... Jag tror precis lika dant Journal!
Marika Fruscio har rätt lagom mått: Hon är 1,58 lång och har måtten 34G-22-33. Höften och midjan är ju i tum, så det blir väl 56 cm runt midjan och 84 cm runt höften.
Tänk en tunn och lång, "typisk" modell-kropp. Tryck ihop den på längden, addera lite ass (n' tits) och några mackor. Klart! Vad det blir i centimeters har jag inte en aning om.
Tänk en tunn och lång, "typisk" modell-kropp. Tryck ihop den på längden, addera lite ass (n' tits) och några mackor. Klart! Vad det blir i centimeters har jag inte en aning om.
haha
__________________ Många killar tror att ju större en kvinnas bröst är, desto dummare är hon... Jag tror precis lika dant Journal!
Detta är ett träningsforum. Kvinnorna här har lägre fettprocent och större rumpmuskler än genomsnittssvenskan. Inte konstigt om våra ideal är lite snedvridna åt att gilla större rumpor och mindre tuttar.
Kwon är inte representabel för hela forumet dock, vill jag påpeka.