Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-08-19, 20:04   #1
FreddeG
Registered User

Reg.datum: Aug 2011
Fast!

Jag skadade ryggen i lumpen och sen dess har det varit utför. Jag måste neka alla jobb, kan inte göra vanliga hemma sysslor för då säger ryggen ifrån. Jag har polare men inga jag umgås med privat, ses kanske på fester. Jag har alltid hängt med min bror på fester typ aldrig polare.

Mitt liv består av att jag tränar vilken allt som allt tar ca 3 timmar med att dusch och äta per dag. Jag har väntat i snart 1månad på att få röntgas. Sedan gör jag ingenting resten av dagen. Jag har nästan varje dag varit framför datorn i halvår. Jag är så jävla trött på mitt liv så jag vet inte vad jag ska göra. Det enda jag går och tänker på är min flickvän dagarna långa. Jag kan inte kolla på tv, serier lr liknande tappar fokus och tänker på flickvännen. Jag har ingen lust med, tv/dataspel, böcker, måleri, matlagning. Det enda jag vill är att vara med flickvännen.

Folk säger att jag måste hitta på saker att göra för att inte tänka så mycket på flickvännen men vet inte vad jag skall göra. Min flickvän ska iväg på tjej fest imorrn och kan inte ses och kan nog inte ses på söndag heller troligtvis trött.

Och mår skit över att tänka på att jag måste spendera hela lördagen och söndagen framför datorn.

Behöver råd, tips?
FreddeG är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 20:10   #2
C.E.J.
Korsordet

C.E.J.s avatar

Reg.datum: Oct 2007
Hoppas du har fått ersättning från militären eller whatever för att de fuckade din rygg.
Gammal 2011-08-19, 20:15   #3
FreddeG
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J. Visa inlägg
Hoppas du har fått ersättning från militären eller whatever för att de fuckade din rygg.
Hel ärligt så bryr jag mig inte om det, är så jävla trött på allt. Är 20år och fast, kommer ingenstans.
Gammal 2011-08-19, 20:16   #4
Ronn
Duck and Cover!

Ronns avatar

Reg.datum: May 2011
Tråkigt med ryggen men vad har det med flickvännen att göra? Kan ni inte umgås pga din rygg eller vadå? Hur skulle situationen vara annorlunda om du var frisk i ryggen?
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
Ronn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 20:20   #5
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Har du några polare som verkar intressanta att umgås med privat? Isåfall kan en bra början vara att höra av sig och försöka dra ihop något. Kanske sänka lite öl, grilla/kolla på fotboll/UFC/Gilmore Girls/whatever.

Sen tycker jag du ska prova ge diverse aktiviteter en chans. Lär dig något du kan ha i varje fall lite nytta av, och som inte är dötstråkigt. De flesta saker blir roligare när man satt sig in i dem.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 20:21   #6
FreddeG
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av Ronn Visa inlägg
Tråkigt med ryggen men vad har det med flickvännen att göra? Kan ni inte umgås pga din rygg eller vadå? Hur skulle situationen vara annorlunda om du var frisk i ryggen?
Det är mitt enda nöje är att få umgås med flickvännen, jag tappar fokus på allt och tänker bara på henne, men kan inte göra massa aktiviter som gör att jag tänker mindre på henne pga av ryggen.
Gammal 2011-08-19, 20:25   #7
Yes
Banned User

Yess avatar

Citat:
Ursprungligen postat av FreddeG Visa inlägg
Hel ärligt så bryr jag mig inte om det, är så jävla trött på allt. Är 20år och fast, kommer ingenstans.
Fixa det ändå, om det finns någon möjlighet att få det. Kolla även med ditt försäkringsbolag. Lite klirr i kassan borde iaf kännas lite bättre.
Gammal 2011-08-19, 20:25   #8
Fultjack
Registered User

Fultjacks avatar

Reg.datum: Nov 2001
Var bor du någonstans?

Får du någon ersättning från militären/försäkringkassan eller hur klarar du dig ekonomiskt?
Lic. Fystränare
Blogg: http://mixedcorner.shapemeup.se/
Fultjack är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 20:27   #9
Sheogorath
Förslag?

Sheogoraths avatar

Reg.datum: Aug 2004
Vad är din ryggåkomma bedömt som? Diagnos?

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 20:30   #10
FreddeG
Registered User

Jag bor hemma, har jobbgaranti, men bryr mig inte om pengar just nu. Först trodde dom disckbråck men nu vet dom inte, får bedömning efter metallröntgen. Jag har kollat och provat det mesta men allt slutar med att jag tröttnar och tänker på flickvännen.
Gammal 2011-08-19, 20:32   #11
Fultjack
Registered User

Fultjacks avatar

Hemma var ett bra svar. Jag menade vilken stad? Kanske finns mer att göra i en större stad än om du bor i någon liten byhåla på 200 invånare.
Lic. Fystränare
Gammal 2011-08-19, 20:35   #12
FreddeG
Registered User

Ge mig nåt då som jag kan göra varje dag och är intressant och kul som tar 8-10 timmar? Och som innebär att man inte sitter och inte står för länge.
Gammal 2011-08-19, 20:37   #13
Yes
Banned User

Yess avatar

Citat:
Ursprungligen postat av FreddeG Visa inlägg
Jag bor hemma, har jobbgaranti, men bryr mig inte om pengar just nu.
Jag förstår om du är deppig men fixa ändå det där med pengar i den mån du kan. Det kommer antagligen kännas lite bättre då. Om inte så kommer du vara glad att du gjort det sen när du är på fötter igen. Jag vet inte riktigt hur dessa skador bedöms men det är möjligt att det kan röra sig om ganska stora summor i ersättning.
Gammal 2011-08-19, 20:37   #14
Fultjack
Registered User

Fultjacks avatar

Gå någon utbildning som intresserar dig. Då har du det du gör i 2-3 år och du träffar massa nytt folk på köpet.
Lic. Fystränare
Gammal 2011-08-19, 20:38   #15
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Vad exakt är det du kan och inte kan göra pga ryggen?

Gissar att någon form av idrott är omöjlig? Dansklubb?

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:30.