Citat:
Ursprungligen postat av Crocker
Tvinga inte i dig frukost om du inte vill, det kommer inte att hjälpa dig någonting. Skulle personligen vilja lägga om kosten rejält. Du äter ju ingenting. Hur stor matkostnad, när har du tid att äta?
Prova mer flytande föda, energirika nyttiga mål. Nu är det inte din kost onyttig heller men det kan bli mycket bättre.
|
först vill jag bara tacka alla för era inlägg

!
kan medela att jag käka 6 dl yoghurt med 2,5 dl müsli och 1 dubbelmacka med skinka, till detta drack jag 1/2 liter mjölk
så mycket frukost kan jag inte komma ihåg senast jag käka
Maten styr jag inte riktigt själv för jag bor fortfarande hemma och det är mina föräldrar som sköter in handlandet av mat och lagande (haha låter som en bortskämd skit unge) men det finns alltid mat i frysen och kylskåpet, dock vanlig mat.
Jag går i skolan som börjar 8:40, jag slutar cirka 16:00 varje dag.
Jag har en gainer hemma som jag brukar dricka efter träning, den är inte köpt från kolozzeum så jag vet inte om jag får posta länk

men i det är cirka 40% protein i den, proteinet som från i är olika typer av protein vassle, kasein och ägg,
dagens info om vad jag har käkat kommer ikväll
kanske ska berätta att jag tycker det är skit svårt att få i mig på morgonen men på kvällen är jag alltid hungrig :S så jag försöker alltid stoppa i mig lite extra då. Kan det vara därför att jag äter mycket på kvällarna som jag har svårt att äta på morgonen?
mvh