I november förra året började jag tänka lite på hur jag såg ut och det var verkligen inte bra. Jag tänkte på hur jag ville se ut, 'drömde' om att vara sån typ.
I februari, i samband med att jag fyllde 18 beslutade jag mig för att ta tag i det. Då stog vågen på 110kg. Jag gick ut o sprang
lite, nån gång i veckan ungefär (utöver 2-3ggr fotboll i veckan). Var även hos doktorn i samband med det o han sa att jag skulle gå till "fyss" med jämna mellanrum. Första gången jag var där (april) stog vågen på 105. Andra gången (maj-juni) 102. Under sommaren har jag fortsatt gå ner lite. 100 stog det på vågen för en vecka sedan. Då åkte jag med en kompis till landet. Vi fick "sena" vanor (i alla fall om man jämför med övriga i hans familj). Vi vaknade 11, åt frukost 11.30, då blev det en tallrik flingor. fika runt 15-16. Sedan middag vid 19-20. Åt mindre än övriga familj,även om jag var bra mycket större än dem, men jag blev mätt. Dock ont i huvet, och hungrig mellan 13 till middagen i princip. På dagarna gjorde i princip ingenting. När jag väl kom hem stog det 97 på vågen! Jag blev konfudnerad o undrade om det kunde stämma..
På kvällen grillade jag, så även dagen efter o den dagen slutade med en rejäl utgång. Idag, morgonen efter står vågen på 96!!!
Så nu till min fråga, Kan man gå ner 4kg på en vecka? Eller är min våg opålitlig? Vågen är densamma som jag alltid använt..
Har förståelse för om ni inte orkar läsa allt, men jag ville gärna dela med mig om mitt senaste halvår