Då var även tredje dagen avklarad. Lite fail idag också, men inget att bry sig om. För det första var jag skön nog och drog in med ett gäng kompisar till krogen igårkväll, så vid midnatt eller något drack jag
en drink som "förstörde" fastan som jag hade påbörjat vid kl ~19.00 lite... Men därefter käkade jag ingenting förrän kl 12.15 dagen efter. Känslan av att bli väckt av alarmet efter bara tre timmars sömn efter ett antal timmars dansande var
inte nice. Det blev inte bättre av att jag inte kunde käka någon frulle heller, eller ja.. jag fick ju sova i 20 min extra, vilket var ganska värt. På bussen till "skolutflykten" hade jag med mig kaffe som fick mig att bli lite piggare, men ändå mådde jag riktigt riktigt dåligt.
Framåt 10-12 var det värst och inte var det kul när det serverades både muffins, bullar och choklad vilket jag faktiskt kunde stå emot

Men efter ganska mycket mat,
lite pasta och mycket kyckling, i magen kl 12.15 blev jag pigg igen. Därefter åt jag inget förrän kl 19, vilket var ett
keso-mellanmål (210kcal) och en
ProViva Female (140kcal) När jag kom hem vid kl 21.15 käkade jag
lite pasta med rätt mycket köttfärssås och två matskedar creme fraiche. Eftersom köttfärssåsen var slut och jag inte ville ha pasta åt jag
en banan, en mörk chokladbit, 150g lättkvarg med 1/2 dl flingor och 2msk pumpakärnor, två bullar och några jordnötter. När jag ser allt som jag stoppade i mig känns det som det är för mycket, men å andra sidan känner jag mig behagligt mätt just nu och fördelar man mina intag på 5 mål så blir det inte så mycket per/st. Dock har jag ingen ursäkt varför jag åt två bullar...
Fastan tills i morgon blir alltså mellan 22.00-14.00, men jag ska försöka att hålla mig till kl 15 så jag
vill käka mitt sista mål på fredag vid kl 23. Det betyder att jag vid födelsedagsfirandet (utgång på krogen) på lördag kan äta och dricka med folk tills klockan ~23
Usch, det här med PF känns lite för kontrollerat på något sätt.. Inte alls så jag vill ha det. När jag har blivit van vid det och inte blir så fruktansvärt hungrig under fastan kommer jag förhoppningsvis kunna slappna av mer

I vilket fall som helst tänkte jag prova det här i ialf 2 veckor, och märker jag inga resultat lägger jag ner och provar något annat.