Sådär då var man tillbaka

Tog ett 10 dagars uppehåll från all träning och sen började jag förra veckan lätt med 2 konditionspass med några lätta styrkeövningar. Jag har fått hjälp av farsan nu med ett bra schema och ett bra träningssätt som jag har all tro i världen kommer funka med mina mål.
Han sa att det jag har gjort mycket fel i min träning är att jag har alltid tränat lite för mycket och för mycket är oftast många dagar i rad osv. Så han föreslog ett schema som bygger på successiv upptrappning och målet är att köra 3 helkroppspass + 2konditionspass per vecka.
Men som det börjar är det såhär:
Måndag: Konditionsträning
Tisdag: Vila
Onsdag: Helkropp
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Konditionsträning
Söndag: Vila
Så nu denna veckan så körde jag 2 konditions pass och det kändes kanon. Men målet är att lägga till övningar efter konditionspassen ifall jag känner att jag har energi till det och då köra igenom hela kroppen. Men helkropps passet skulle jag låta vara som det är och bara fokusera på styrkan.
Så målet är att ha orken att köra 3 helkropps pass per vecka + 2 dagars kondition. Men kommer köra lungt och fint och i den takt som min kropp och psyke orkar återhämta sig.
Mål:
Konditionsträningen:
Klara ett varv runt sjön utan att stanna, dvs 8km i terräng.
Klara 4,5kms slingan på en tid under 19 minuter.
Klara många ronder rep/säckträning utan att vara utmattad.
Styrketräningen:
Egen kroppsvikt i bänkpress
100kg i knäböj
120kg i marklyft
Klara ett sett med breda chins, 8 reps
Utanför träningen
Sova bättre
Äta bra med protein
Se till att inse hur jävla långt jag har kommit med mig själv egentligen