Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
900g whey betyder inte per automatik att det är 900g protein. Isåfall måste det vara 100%-igt. Även om det är en ploj-video så undrar man ju om killen faktiskt vet vars gränsen för upptag av vassle per enskilt intag går. Risig kista efter det där? =)
Gammal klassiker. Jag kollar på den här de gånger jag känner mig för mätt för att bulka, för att få inspiration.
Nästa gång jag bulkar ska jag fan bli stammis på det där Thai-haket i stan. All you can eat för 70 spänn och det är så jävla gott också. Hittils har jag gjort bort mig genom att bara ta två-tre portioner per gång, men det ska det bli bättring på.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Senast redigerad av stevebc den 2011-01-16 klockan 20:36.
Citat: