Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-07-12, 14:32   #1
Määng
Registered User

Määngs avatar

Reg.datum: Sep 2008
Gym i Gällivare.

Fanns en gammal tråd men jag startar en ny.

Är i Gällivare på jobb ett par veckor framåt och behöver någonstans att träna. Ringde ägaren till ATS Nordic eller vad det hette men dom sålde ju tydligen inte dygnskort.. vill inte köpa månadskort då jag bara ska träna 2 gånger i veckan i 2-3 veckor till.
Hur är arctic gym nu för tiden är det rent eller luktar det illa? Funderade även på badhuset i Gällivare men där har dom ju tydligen inga hantlar (why the face?).
Määng är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-07-12, 15:15   #2
Ungrim
Registered User

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Määng Visa inlägg

Är i Gällivare på jobb ett par veckor framåt och behöver någonstans att träna. Ringde ägaren till ATS Nordic eller vad det hette men dom sålde ju tydligen inte dygnskort.. vill inte köpa månadskort då jag bara ska träna 2 gånger i veckan i 2-3 veckor till.
Hur är arctic gym nu för tiden är det rent eller luktar det illa? Funderade även på badhuset i Gällivare men där har dom ju tydligen inga hantlar (why the face?).
Arctic: riktigt bra om man bortser från "lite" smutts i hörnen.
Maif: (källaren i sporthallen i malmberget, Bra SL gym, inte se mycket maskiner.
Fysioterapin: (sporthallen i malmberget), väldigt länge sen jag varit där men det ska tydligen finnas Internationella Skivstänger och vikter, Maskiner har de haft gott om, Hur det är med tyngre hantlar vet jag däremot inte.
Ungrim är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-07-12, 21:10   #3
moue
Registered User

moues avatar

Reg.datum: Nov 2004
Citat:

hej.

sporthallen malmberget har riktigt bra utbud på stänger och hantlar. årskort ca 500:- men har nog kanske inte dom bästa öppettiderna nu i sommar, tror dom kör med 16-20 och endast vardagar.
moue är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-07-13, 04:50   #4
Määng
Registered User

Määngs avatar

Reg.datum: Sep 2008
Jo, jag var dit och tränade tidigare idag. Men årskort för 500? Snackar du om källargymmet nu eller den där fysioterapihistorien?

Citat:
Ursprungligen postat av moue Visa inlägg
hej.

sporthallen malmberget har riktigt bra utbud på stänger och hantlar. årskort ca 500:- men har nog kanske inte dom bästa öppettiderna nu i sommar, tror dom kör med 16-20 och endast vardagar.
Määng är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-07-14, 08:35   #5
moue
Registered User

moues avatar

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Jo, jag var dit och tränade tidigare idag. Men årskort för 500? Snackar du om källargymmet nu eller den där fysioterapihistorien?
Hej. Jag talar källare. Detr olika priser baserat på ålder men absolut inte dyrt. Skicja ett pm så kan du få nummer till ansvarige.
moue är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:02.