2009-04-28, 19:57
|
|
Banned
Reg.datum: Apr 2009
|
Det roligaste/sjukaste du sett någon göra för att hinna med bussen/tåget?
Vad är det roligaste/sjukaste du sett någon göra för att hinna med bussen/tåget?
Själv har jag inget att erbjuda, men tänkte på detta när jag satt och vänta på bussen i morse!
Bring it on!
|
|
|
2009-04-28, 19:58
|
|
treehugger
Reg.datum: Jun 2004
|
Springa, Dvs om dom har en ful springstil.
|
|
|
2009-04-28, 20:00
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2008
|
Ja, springa och vifta lite med armarna. Det finns väl helt ärligt inte så mycket roligt man kan göra..?
|
|
|
2009-04-28, 20:03
|
|
Banned
|
Det absolut roligaste jag sett nån göra när de ska hinna med bussen/tåget är att missa bussen/tåget. Finns inget bättre.
|
|
|
2009-04-28, 20:04
|
|
tuff shit
Reg.datum: May 2005
|
Vad skulle de kunna göra? Försöka flyga ifatt?
|
2009-04-28, 20:06
|
|
Spare some change..?
Reg.datum: Nov 2005
|
Springer som fan och precis innan de kommer fram så åker tåget/bussen, skadeglädje ftw.
|
2009-04-28, 20:13
|
|
Lamer
Reg.datum: Dec 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av coxie
Springer som fan och precis innan de kommer fram så åker tåget/bussen, skadeglädje ftw.
|
Hahah
|
|
|
2009-04-28, 20:16
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Råkade skalla sidospegeln en gång, men ingen skrattade. Tråkigt tycker jag. Måste ju ha sett roligt ut.
Hade fått ögonkontakt med chaffisen, så han väntade. Tänkte ha framförhållning och få upp pengarna ur fickan i farten, och helt plötsligt dök det upp en spegel framför pannan.
|
|
|
2009-04-28, 20:20
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av PowPow
Råkade skalla sidospegeln en gång, men ingen skrattade. Tråkigt tycker jag. Måste ju ha sett roligt ut.
Hade fått ögonkontakt med chaffisen, så han väntade. Tänkte ha framförhållning och få upp pengarna ur fickan i farten, och helt plötsligt dök det upp en spegel framför pannan.
|
Jag skulle då asgarvat
|
|
|
2009-04-28, 20:20
|
|
stridis- avatartextmästare
Reg.datum: Jan 2003
|
Själv så har jag sprungit i full karriär (med halvskadat knä) för att hinna med en spårvagn och sett en buss komma över gatan som jag förstås tänkte låta passera men så råkar jag snava på trottoarkanten medan jag bromsar in och staplar ut framför bussen som dock hann stanna.
Tänkte dåliga tankar i någon minut där medan jag pustade ut på spårvagnen.
|
|
2009-04-28, 20:25
|
|
Försöker åtminstone!
Reg.datum: Jan 2007
|
En sak jag gjorde på fyllan när vi skulle med sista nattbussen var att jag såg en buss komma mot mig och trodde det var den. Mina polare var långt borta och jag skulle försöka uppehålla bussen. Jag går då mitt ut i vägen och viftar med händerna som satan och skriker hejvilt att den ska stanna. Den kommer närmare mot mig och den börjar tuta men jag vägrar flytta mig, för vi ska med bussen! Tillslut kör bussen till vänsterfilen och fortsätter köra och jag trodde vi missat bussen.
Då ser jag polarna stå vid en busshållplats 20 meter bort och där är vår buss som vi ska med! Jag har alltså försökt stoppa fel jävla buss inför tjugotal personer.
Jag var berusad.
|
|
|
2009-04-28, 20:54
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
På gymnasiet så hade bussen redan rullat iväg från hållplatsen utanför skolan, men ibland kunde man ha tur om man sprang ut på framsidan av skolan och vevade med armarna så att bussen stannade. Jag gjorde ett försök, bussen saktade in, och jag kutade emot den.
Jag ramlar på en isfläck inför en fullsatt buss. Jag skrapade upp mig rätt så rejält på händer och knän, så jag ville egentligen bara ligga kvar och grina, men självklart fick jag gå upp, sätta mig på bussen och se cool ut. Alla skrattade.
|
|
2009-04-28, 20:54
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2004
|
Jag missade bussen vid hållplatsen utanför gymnasiet för ett par år sedan. Blir förbannad och börjar springa eftersom en dåre, genar staden och går på 3 stationer efteråt för att åka 2 stationer till ..
|
|
|
2009-04-28, 21:03
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
På gymnasiet så hade bussen redan rullat iväg från hållplatsen utanför skolan, men ibland kunde man ha tur om man sprang ut på framsidan av skolan och vevade med armarna så att bussen stannade. Jag gjorde ett försök, bussen saktade in, och jag kutade emot den.
Jag ramlar på en isfläck inför en fullsatt buss. Jag skrapade upp mig rätt så rejält på händer och knän, så jag ville egentligen bara ligga kvar och grina, men självklart fick jag gå upp, sätta mig på bussen och se cool ut. Alla skrattade. 
|
There are times when du helt enkelt inte kan vara cool :/
Jag har nog aldrig sprungit efter en buss
|
|
|
2009-04-28, 21:05
|
|
Banned
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
|
HAHAHAH fick mig att skratta 
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:28.
|

|