Citat:
Ursprungligen postat av Ervin
lycka till iaf!
Det är runt den här tiden man brukar göra fystestet. Jag fick göra mitt i Falun...
Ni värmer upp gemensamt så det är allt som behövs. Det är relativt enkla tester förutom dock lyftet om man är en liten tjej... Jag var sjukt nervös innan testet, drog på mig någon typ av benhinne inflammation 2 veckor innan testet och kunde inte springa något på dom två veckorna. Förbannade löpband!  Jag får väl skylla mig själv när jag försöker springa lika snabbt som jag gjort tidigare i mitt liv trots att jag är 20kg tyngre nu. Bli inte för nervös och ivrig, bättre att ta det lugnt o sansat annars kan du riva hindren på harrestestet, och det är bara onödigt! Jag vart helt yr i bollen efter kullerbyttan, tur att det var på försöks rundan. Kan ha något med att jag inte fick så mycket sömn natten innan, sista gången jag kollade på klockan var hon 06.35 och jag skulle upp 07.30... sov lite på tåget men inget mer. Dock så var det förbannat kul!
Lycka till åter igen! 
|
Tack Edvin, bra tips jag ska tänka på!
Som du redan skrivit så är jag en ganska liten tjej och bara 19 år.
Däremot är jag inte så orolig över docklyftet då jag provat att lyfta min bror som väger mer än dockan och det gick!
Vad gäller harres testet har jag hört att tiden faktiskt räcker gott och att man istället ska koncentrera sig på att inte riva och runda pinnen rätt. stämmer detta?
Det jag är mest orolig över är då löpningen där jag hört att alla tjejer ryker! Du skrev att du fått beninflammation av att springa på löp bandet. Jag själv känner inte just nu att jag nått den tid jag vill ha då jag senast igår sprang på 10.40 och vill därför springa väldigt ofta nu.. Har jag möjlighet att kapa tiden till 10 min på lite mindre än 2 veckor? Man vill ju inte åka upp till Falun osäker till att kunna klara det!