HÄR finns en ganska stor lista med wrestling skolor, men det finns säkert en del på listan som är oaktiva.
Förresten är du helt säker på att du vill bli wrestlare, det är en väldigt brutal bransch.
Jag kan lista ett par grejer i wrestling som du kanske ska tänka över innan du går och vill bli wrestlare
För att åstadkomma blod i wrestling, så tar wrestlarna oftast en liten rakhyvel och skär ett snitt, vilket oftast är i pannan. Det finns dock blodkapslar men det används iprincip nästan aldrig, förutom när det ska föreställa att en wrestlare får internal bleeding(kommer inte på svenska ordet

) vilket jag har sett WWE göra ett fåtal gånger.
Blir man skadad som wrestlare så har man ingen försäkring som täcker ens skada, med undantag om man wrestlas för ett stort förbund som WWE. En wrestlare som heter Sabu som wrestlas i massor med småförbund men betraktas som en legend skadade sig för inte allt så länge, han låg i sjukhus i 90 dagar(riktigt allvarligt alltså) och han hade själv inte råd med sina räkningar från sjukhuset, men han lyckades få dom betalda på grund av att ett gäng wrestlare gjorde en gala som pengarna dom tjänade in, gick till Sabu, men om man är en ung wrestlare som försöker skapa ett namn åt sig själv, så har man ju inte den turen.
En wrestling stil som kallas "hardcore" är allt vanligare nuförtiden och den stilen går ut på att man slår varandra med stolar, slänger varandra igenom bord, skär varandra med vassa grejer och andra brutala saker för att "impa" på publiken, det finns dock wrestlare som inte kör den här stilen men även dom åker på "hardcore grejer" som att åka igenom bord och slåss med stolar, vilket igentligen är rätt brutala grejer också men som i dagens hardcore wrestling inte är så brutalt pågrund av att vad som är hardcore ribban har dragits upp såpass mycket på senare tiden.
Det är väldigt mycket skador i wrestling, en del värre än andra, Hayabusa, en jjapansk wrestlare bröt tyvärr sin nacke när han försökte sig på en bakåtvolt från andra repet men halkade på repet och landade på sitt huvud, han blev tyvärr förlamad, liknande grej hände en wrestlare i WWE som hetter Droz, motståndaren gjorde en springande powerbomb på han och han landade fel och bröt också sin nacke och blev förlamad. Det finns massor som har skadat sig som jag skulle kunna nämna men jag tycker det räcker med dom har två exemplena på hur det verkligen kan gå.
HÄR är länken på en sida som rapporterar om en som tränade i en wrestling skola för att bli wrestlare som tyvärr dog under en träningen.
Men om du älskar wrestling såpass mycket och tycker det är värt alla dom riskerna, så GO FOR IT
Se till att wrestling skolan har ett bra ryckte och så, för du vill inte ända upp i en dålig wrestling skola som bara vill ha dina pengar.