En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
Dom andra ser asfeta ut, sen poserar 2 av resterande 3 i linne och byxor så du måste ha rejält bra syn för att kunna avgöra att dom är i dålig form.
Förvisso sant att hälften är påklädda men tittar man på deras armar så tycker inte jag dom är hårda. Jag antar bara att resterande delar av kroppen är minst lika plöffsiga. Rent generellt tycker jag inte dom är speciellt hårda. (Om byggare i allmänhet)
Jag vet inte när bilderna är tagna. Det är inte nu (eller för ett par dagar sen) de ska se bra ut, det är vid Arnold Classic.
Branch brukar oftast komma in (om man räknar bort vad som hände de senaste tävlingarna) snustorr och rippad.
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
Johnnie ser bättre ut än inför IM. Milos skrev på hans forum att det fanns ett par saker dom skulle ändra under laddningen till Arnolds, så jag hoppas och tror han kommer in vassare än då och hamnar runt samma placering även här.