Chääna! Har nu bestämt mej för att skapa en egen journal som jag varit sugen på ett tag nu!
Lite info om mej själv;
Är 15 år, född i april månad. Biologiskt sätt arab och finsk. Stockholmare

och har 'gejmat' nästan hela mitt liv, tills för 13 månader sedan då jag började träna regelbundet. Detta skulle bli min nya livsstil! Har varit smalfet i hela mitt liv, lång dessutom. Dock skapligt breda axlar efter pubertetens gång

Nu brinner jag för träning och kost, och har aldrig mått så bra i hela mitt liv! Självförtroendet växer med kroppen också. Mina nuvarande mål är att komma upp i 86kg innan mitten av mars, för att sedan deffa ner mej lagom tills sommaren.
Lite stats;
Innan jag började träna:
67kg, 183cm
Bänkpress: 20kg
Marklyft 35kg
Knäböj och andra benövningar kunde inte köras då p.g.a. knäskada som varade i 4 månader.
Stats nu;
84kg morgonvikt, 188cm över havet
bänkpress: 95kg
Marklyft: 150kg
Knäböj: tagit 140kg, men med jävligt kass teknik och inte ens parallelt tror jag. 120kg med bättre teknik och ATG.
Lite mått:
Ben: 56½cm, 12cm över knät
midja: 83cm
Överarm kall: 39cm
Bröst(mätt runt armhålan): 105cm
Vader: 44cm
Underarm: 34½cm
Jag går just nu efter ett schema jag fått av AronP och älskar det än sålänge. Man byter antal reps varje vecka vilket gör det varierat och skoj!
Måndag: quads, hams, biceps
Tisdag: bröst, axlar, vader
Onsdag: övre rygg, mage
Torsdag: nedre rygg, quads, triceps
Fredag: hams, bröst, vader, mage
Lördag: övre rygg, axlar
Kosttillskott jag använder mej av är följande:
BCAA-XX
EAA-X
Alert-FX
Body Science creatine Monohydrate
Samt Whey-FX och Kasein-FX vid behov(nästan aldrig, brukar göra bars utav dem istället

)
Som avslut så bjuder jag på lite bilder! Den
första är från 2010, alltså två år innan jag började träna. Okänd vikt. Den
andra är från 2011, ett år innan jag började träna. Höll ungefär samma form fram tills jag började i januari 2012, dåvarande 67kg. Den
tredje är tagen i mitten juni 2012 på fjuttiga 71-72kg. Det var här mina 'gains' exploderade.
Fjärde är i slutet av augusti 2012, 75-76kg. Den
sista är ett par dagar sedan med invägning på 83.9kg!
Det var la allt! Hoppas ni gillar innehållet och hoppas att jag själv uppdaterar regelbundet!
Ha det gött!
Edit: Den "andra" bilden är egentligen den femte.