Är det samma snubbe så kan folk ta sitt gensnack och stoppa upp nånstans. Såvida man inte menar att gener i byggning=hur väl man svarar på kemi
Hurså?Man behöver ju inte vara grov fastän man har gener för byggningKollar man på före bilder på pro bbs så är dom ju oftast normalstora.Man har ju settt många bodybuilders som krymper ihop med 50% när de lägger av med tävlandet trots att de fortfarande tränar.Han skulle säkert vara mycket stor idag ännu fastän han skulle ha lagt av med aas om han hade (har han?) tränat och ätit bra
Jag var större och mer muskulös när jag började med styrketräning än Mustafa på andra bilden. Jag tror fortfarande att det är en plojbild, sådär mycket kan man väl ändå inte tappa om man inte får cancer? Det ser ju förfan ut som om han aldrig satt sin fot på ett gym.
Jag var större och mer muskulös när jag började med styrketräning än Mustafa på andra bilden. Jag tror fortfarande att det är en plojbild, sådär mycket kan man väl ändå inte tappa om man inte får cancer? Det ser ju förfan ut som om han aldrig satt sin fot på ett gym.
Jag var större och mer muskulös när jag började med styrketräning än Mustafa på andra bilden. Jag tror fortfarande att det är en plojbild, sådär mycket kan man väl ändå inte tappa om man inte får cancer?
Innan-bilden är från den tiden då han körde med Kolo-protte, Superpump 250 och Fairing-kittet.
Efter-bilden är när han bytte till Ggrössistens grejjer.
Shit! Han måste ju sett hur musklerna bara rann av! :O Kan de ha att göra med att hans testosteron nivåer är sabbade av dopingen eller hur har han lyckats?
Shit! Han måste ju sett hur musklerna bara rann av! :O Kan de ha att göra med att hans testosteron nivåer är sabbade av dopingen eller hur har han lyckats?
Innan-bilden är från den tiden då han körde med Kolo-protte, Superpump 250 och Fairing-kittet.
Efter-bilden är när han bytte till Ggrössistens grejjer.