Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2025-08-30, 12:18   #31
Djungelhunken
Registered User

Reg.datum: Oct 2014
Ja givetvis ska man ha grova muskler också, det var det jag försökte förmedla. Grov men med lågt kroppsfett
Djungelhunken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2025-08-30, 12:22   #32
Djungelhunken
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av Illustrerade mannen Visa inlägg
Som andra skrivit - ät mindre och framför allt - ät rätt! Du skriver "nästan inget godis"? Hur mycket och ofta är "nästan inget"? Ät kvalitet när du äter. Skippa alkohol, skippa allt socker och undvik onödiga kolhydrater. Du måste inte käka mackor till frukost, om du nu gör det. Det går lika bra med köttfärssåsen från igår eller ett gäng stekta ägg. (Jag har inte ätit frukost alls på 25 år...)
Jag kan käka något "onödigt" ett par gånger om året - frugans födelsedag, svärmors födelsedag och likande tillfällen - annars aldrig!

Det ÄR jobbigt att hålla formen/ha magrutor! De allra flesta människor har det bara korta stunder åt gången, sällan året runt. Jag har oftast synliga magrutor, men när jag sitter ner blir det ändå en liten "bilring". Blanda inte ihop hud med fett...
Har ätit ägg banan kvarg med müsli de senaste 15 åren till frukost. Tar en kvällssmörgås ibland men alltid mörkt bröd, magert smör och magert protein uppepå
Gammal 2025-08-30, 12:57   #33
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelhunken Visa inlägg
Överskattat eller ej, det är det kvinnorna tycker om och det är därför jag kämpar. Precis som alla män, även om de inte gärna erkänner det. Visst man kan vara två meter lång också men nu är jag inte det så måste göra vad jag kan.
Gör de? Vilka kvinnor har sagt det? För min erfarenhet är mestadels tvärtom, tjejer tittar på min bulk-kropp och istället för att säga ”fan vad fet du är!” säger de ”vad vältränad du är!”

Sen finns de vissa undantag, som klagar över att man inte har sexpack… Även om de är i klar minoritet kan de fucka ens huvud lite.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2025-08-30, 14:45   #34
stridis
stridis- avatartextmästare

stridiss avatar

Reg.datum: Jan 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Joe Visa inlägg
Tycker det är överskattat med superdeffade individer. Som alla säger, så ser de flesta rätt spinkiga ut när de är superdeffade. Själv tycker jag att när man kan skönja magrutorna och samtidigt se grov ut, där har man en opti kropp.
Alla har blivit gamla och mulliga. Lean mean machine på 9% BF, 20+ år sedan.

I won't just gaze into the abyss, I'll maintain uncomfortable eye contact with it.
stridis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2025-08-30, 18:18   #35
Uncle Joe
Registered User

Uncle Joes avatar

Reg.datum: Aug 2011
Citat:
Överskattat eller ej, det är det kvinnorna tycker om och det är därför jag kämpar. Precis som alla män, även om de inte gärna erkänner det. Visst man kan vara två meter lång också men nu är jag inte det så måste göra vad jag kan.
Har aldrig fått heta blickar från kvinnorörelsen.
Mest men som sneglar och glor på gymmet.
Uncle Joe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2025-08-30, 18:35   #36
Djungelhunken
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Gör de? Vilka kvinnor har sagt det? För min erfarenhet är mestadels tvärtom, tjejer tittar på min bulk-kropp och istället för att säga ”fan vad fet du är!” säger de ”vad vältränad du är!”

Sen finns de vissa undantag, som klagar över att man inte har sexpack… Även om de är i klar minoritet kan de fucka ens huvud lite.
Nå, då är du antagligen 190 lång eller mer. När man är lång kommer man undan med mycket, dessutom ser man kralligare ut i vissa kläder om man är lång
Gammal 2025-08-30, 19:20   #37
HenrikJ
Registered User

Reg.datum: Jul 2012
Citat:
Är det för brudarna du kämpar så är det nog mer bang for the buck att lägga pengarna på att såga upp benen och bli några centimeter längre
Kollar jag på killar i par verkar brudarna skita totalt i snubbens kroppstyp. Undantaget kanske är de tjejer som själva satsar på bodybuilding/fitness. Sen är min erfarenhet att de har reagerat positivt allihop när de väl har sett mig naken, men jag tror inte att det hade varit en dealbreaker för någon av dem om jag var otränad.
Gammal 2025-09-02, 11:40   #38
Stoltz
Jag ber om det.

Stoltzs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Citat:
Nå, då är du antagligen 190 lång eller mer. När man är lång kommer man undan med mycket, dessutom ser man kralligare ut i vissa kläder om man är lång
Ah, den välkände illusionen av att desto längre man är desto bredare ser man ut

Skämt åsido, jag tror du har sett undantagen där, oftast så ser man smalare ut när man är lång. När jag var som störst, 2+m på 135kg, så sade fortfarande en del "Har du funderat på att bulka upp dig?". Krävdes fan att man gick över till vågen för att de skulle tro på mig
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:28.