Citat:
Ursprungligen postat av Kaalle
Det fina med Filippinerna, inom ramarna för Asien, är att det är väldigt lite kulturbarriär mot väst, samt nästan obefintlig språkbarriär. Finns en väldig massa härliga tjejer med bra personlighet och attraktivt yttre med mera, och som du märkt så är dom väldigt glada i vita män.
|
Som en man som numera är sambo med en filippinsk kvinna så kan jag bara hålla med. Har varit där i urskogen och träffat hennes familj och i Februari blir det dags igen, Pagadian och Cebu.
Varmt som fan, fuktigt som inre helvetet självt, fattigt och smutsigt men vilket folk, vilken glädje och VILKA KVINNOR.
En bra filippinsk tjej ger dig en upplevelse utöver det normala. Maken till generösa och omhändertagande kvinnor finns inte.
MEN, är du 60-80 år och har en 21 årig flickvän så köper du henne och hon sväljer uppstötningen i några år för ett bättre liv.
Det finns tre Filippinerna när det gäller dating. Den ena är den övre där desperata unga tjejer klamrar sig fast vid vilken man som helst och gör vad som helst för en chans till ett bättre liv Detta är oftast utfattiga kvinnor från "the province" eller ute på landet. Det är i denna kategorin vi ser 78 åriga gubbar med 25 åriga tjejer eller en objektivt kort fet och ful 42 åring med en söt fin 20 årig tjej. Var inte i denna kategorin.
Den andra är unga tjejer i främst Manila men även Cebu m.m. som är iaf high school utbildade, ofta även collage, som lever online med 10 olika sugardaddys i olika västländer som tror att det är kärlek och skickar pengar i utbyte mot nakenvideos och fina ord. Tjejen och hennes filippinska kille lever gott på dessa desperata vita män.
Och sedan finns det även många genuina singel tjejer som är uppväxta i "the province", ofta nära eller i någon av dom städerna där. Dom är inte svältande och helt desperata men drömmer om ett bättre liv och en vit man. High school eller college utbildade. Har ofta något enkelt jobb. Ni måste förstå deras fascination av långa vita män. Är man så, och kanske lite bredaxlad, somewhat handsome och kanske till och med en mustach på det, ja då jävlar. 40-åriga killar i denna kategorin får lätt tjugoåriga tjejer, även dom som inte vill ha förhållande utan bara sex. För du är exotisk och ditt utseende är idioliserat i deras samhälle.
En genuin kvinna från denna kategorin är det man ska kolla efter om man nu vill det. Ålderskillnad på 10-15 år är inget konstigt ens mellan filipinos.
Och för att förtydliga, min tjej är 5 år yngre än mig och vi träffades i Sverige och hon hade fast jobb och svenskt pass redan då.
Så nu fick jag skriva av mig lite om det vidriga men underbara Filippinerna och dess kvinnor.