Visa ett inlägg
Gammal 2023-05-20, 08:08   #2244
frys
Registered User

fryss avatar

Reg.datum: Jul 2011
Citat:
Vi får se om det blir någon högfrekvenspress-RSR. Mina armar (armveck, armbågar) kommer inte hantera så mycket pressar framöver av de tunga lowbarböjarna.
kanske du får köra klart din böj-rsr innan du gör en press rsr isf

Citat:
Minns när vi gjorde DUP-program med han Mike Zourdos från en redditlänk som hade "läckt".
Kan skicka min högfrekvenspress-DUP
Ja gör det. Jag funderar på ifall dup med olika rep-ranges samma vecka är bäst. för börjar man på 10or första veckorna tar det jävligt lång tid innan man når någon styrka. Kör du power(speed?) också?

Citat:
Du knäböjer med klackskor, ganska smal fotställning med framåtpekande knän va?
precis, kanske borde börja böja i mina converse som jag markar i? Vet att vissa lyftare hamnar i en bättre position o blir snabbare starkare över tid pga det(jamarr royster, bästa natural p4p böjare)

Citat:
Vad har du för storlek på dina sbd-knävärmare? Hur tajt sitter dom? Använder du alltid när du knäböjer
Dom är Large(varje gång jag tittar på storleks etiketten så tänker ja på den gången baktung sa att både hans värmare var L(left xD). Jag måste veckla in dom uppe och nere för att kunna dra upp dom. När jag valde tog jag en storlek mindre i deras lista. Tror jag har rätt tjocka vader så där det är lite svårt o komma förbi.

Använder hela tiden, sätter på mig dom före passet(har dom under mjukisbyxorna). redan från tom stång(finns inget sätt o få på sig dom under gymmet, isf måste man gå till omklrummet o ta av byxorna xD). Tar dock av dom så fort jag är klar med böjdelen av passet. dom stryper mig lite grann och stör mig i andra övningar

Citat:
Maxar du böjen i fritt rack eller i bur/ställning med säkerhetspinnar som du ställt in någorlunda bra, säkert?
Har aldrig vågat köra utan bur, tkr jag känns så ostabil då. Du har ju sett mina böj videos, vet inte ifall du har kvar min instagram. Vårat gym böt ut vårat rack till någon thor-fitness. Pinnarna är rätt låga så jag kan gå atg o sen lägga stången bakom mig ifall jag failar.

Citat:
Hur mycket benassistans kör du?
Väldigt lite, böjer jag tis&fre så kör jag hamstringcurls på ena o good mornings på andra passet(4-5 set 6-10 reps), sen kör jag också benpress med 1 ben(5 set, 6-10 reps) varje söndag efter tunga marken) så ganska liten volym

Citat:
Detta lät deprimerande, motivationsdödande! Hoppas du överdriver och inbillar dig.
Helt säker på att kroppen förändrar fettfördelning med åren. nu kanske det inte är så överdrivet men tycker min mage ser ganska mkt mer "blockig" ut. som man ser på typ 40-åringar som kört mkt SL xD
frys är inte uppkopplad   Svara med citat