Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Senaste uppdateringen på denna LÅNGA RehabResa.
Ganska så precis 1 år sedan operationen samt 9 månader + = 21 sedan skadan inträffade.
Det bästa med denna SUB var att :
- Ingen märkbar skillnad mellan höger/vänster arm
- Extremt bra momentum
- Bättre och bättre känsla i bröstet. Främst att jag inte blir lika öm längre efter ett utfört "hårdare set".
Nå tuffar tåget vidare mot SUB 95% (omg.) nu börjare det att pirra på fullaste allvar
/ NANO
|
__________________________________________________ ________________________________
Citat:
Ursprungligen postat av Tomas Tryffel
Grymt att det fortsatt går framåt! 
|
Tack så mycket för positiv respons
Tomas Tryffel !
Jajamänsan, det tuffar på. Steg för steg, centimeter för centimeter, gram på gram
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf
Riktigt grymt, lätt som en plätt på 45orna! Kul att se och höra att det går framåt. Snart är du i mål!
Även kloka tankar där med maten tycker jag. Äta tillräckligt och bygga upp igen, sen får man ta eventuella dieter osv senare.
|
Tack
StarkaUlf !
Det ser alltid lättare ut på film än vad det känns (kanske främst i marklyft) haha !
Jo, det går inte att göra allt samtidigt. Just nu måste mina kropp och celler få möjlighet bada i nutrition och byggas starkare och starkare.
Skall dock säga att jag försöker att hålla det någotsånär under kontroll. Blir en OERHÖRD lång resa neråt sen annars