Visa ett inlägg
Gammal 2021-07-27, 15:45   #5791
trädgårdsmöbel
d-bag

trädgårdsmöbels avatar

Reg.datum: Jun 2016
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
Jag förutsätter nästan att folk som är modellen lite större borde ha för mycket fördelar för att hon ska kunna vinna lätt.

Jag inbillar mig själv att jag borde kunna vinna över henne. Men troligen så är tävlingsstart något så brutalt mycket mer än bara vara hyfsat stark. Men förväntar mig att man ska klara av att hålla emot när man är så mycket "större" och starkare överlag.

Men ja, hon är 13x world champion enligt underlaget så innerst inne så vet jag någonstans där att skulle man få chansen så ligger handen nere i paden innan man hinner reagera. Men, meen det är fan svårt att släppa att det skulle gå så bra för henne mot folk som är större och starkare överlag.
Utöver det ser hon bra ut, har på sig stringunderdel på bikinin, ni är på en strand, hon ler mot dig och är trevlig. Gör det rätt svårt att tagga till och ta i.

Hon har inga problem med det för hon är ett proffs. Hon kan säkert bryta bra i vilket sinnestillstånd som helst. Hon kan nog tom vara djupt deprimerad eller sprudlande glad och ändå prestera. Men det kan kanske inte du. Man måste vara taggad, arg och lite skraj för att prestera optimalt.