Visa ett inlägg
Gammal 2021-02-15, 23:26   #2078
mattilainen
Registered User

mattilainens avatar

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Haha

En gång i månaden vore ju stora framsteg! 206 pass är ju riktigt bra och skönt att ha en egen nyckel. Det underlättar ju en hel del i dessa tider.
Hoppas dock att menisken fortsätter bli bättre (skönt att det inte var korsbandet iaf)
Ja, verkligen! Var orolig innan jag var säker. Kan fortsatt köra hårda pass men vissa grejer vågar jag inte köra och det är främst där mina underben trycks ihop mot rumpan, alltså typ sitta på knä eller liknande.. Svårt i submission wrestling, MMA eller BJJ men då jag är bland toppen på klubben så kan jag ofta bestämma matchen relativt väl med de flesta.

Nu har mitt jobb bestämt sig för att stänga ner gymmet pga Corona, vilket är ett jävla skämt. Så nu blir det mindre träning pga. detta om jag inte vill köra hemma efter jobbet.. Tråkigt att köra kroppsövningar hemma i mitt tycke.

Mitt mål är att mina knän ska bli så bra att jag kan springa utan att få ont i flera dagar. Hade gärna försökt springa en mil igen, mitt rekord som jag fick dagen innan jag skadade vänsterknät var 43 minuter om jag minns rätt.
Journal - Gym och Brasiliansk Ju-Jutsu
mattilainen är inte uppkopplad   Svara med citat