Fick mest intrycket av att eftersom inga andra besvär visar sig så finns det ingen anledning att undersöka vidare. Låter helt galet desto mer jag tänker på det. Oron tillkommer till störst del utav googling så man får skylla sig själv lite också
Första tillfället båda dagarna så velar jag mellan brunt/cola på den skalan. Svårt att säga tyvärr, studerade det inte alltför mycket men min första tanke var just julmust när jag såg det. Hade ju underlättat en del om man vetat exakt, för det var bra exempel på den bilden!
Andra tillfällen(a) så var det rosa/rost-färgat. Har undvikt all form av ansträngning hela veckan och nu så fick man sig denna överraskningen nu på kvällen. Samtal med vårdcentralen så tyckte dom helt plötsligt att det definitivt måste undersökas, dock så hinns det såklart inte med idag. Förstår inte riktigt varför men dom vill ha in mig på helg-mottagningen; sist kunde dom ju inte göra fler prover än vad dom har gjort. Men men, får hoppas att man blir remitterad till sjukhus och kan få lite mer klartecken i detta! Har börjat luta mig mer åt att det inte kan vara rabdomyolys så denna tråden börjar nog sakna relevans nu